×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مشعل بازی های المپیاد کرمانیان روشن شد/ حضور پر رنگ سیرجان در این المپیاد

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” عصر روز پنجشنبه با حضور شش هزار ورزشکار مراسم افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی کرمانیان آغاز شد.

مشعل بازی های این المپیاد توسط ده ورزشکار دونده واسکیت باز پس از ادای احترام به مقام شهدا از گلزار شهدای کرمان تا ورزشگاه شهید باهنر حمل شد.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در مراسم اففتاحیه دومین المپیاد کرمانیان گفـت :دومین المپیاد کرمانیان با هدف استعدادیابی جوانان در رشته های مختلف ورزشی برگزار شده است که تشکیل مثلث توسعه ورزش استان کرمان برای شکوفایی و پویایی وگام بلندی در توسعه ورزش به اجرا در آمده است.

محمود محمودی نیا مدیر کل اداره ورزش استان کرمان نیز بیان کرد: شرکت کنندگان در این المپیاد از رده های سنی ۱۴ تا ۱۸ سال می باشند که با برنامه ریزی هدفمند و ایجاد یک نظام کار آمد و اتکا به همین نفرات در چشم انداز هشت ساله افتخاراتی برای استان داشته باشیم

همچنین در دو روز اول این بازی ها ورزشکاران سیرجانی با برتری مقابل حریفان خود استارت این بازی ها را زدند در رشته بدمینتون که در دور شته سنی جوانان ونوجوانان بر گزار شد که در بخش نوجوانان راضیه محمود آبادی ورزشکار سیرجانی مقام سومی ونرگس شاهبداغی ، مهرانی و راضیه محمود آبادی نیز در بخش دو بل به عنوان سوم مشترکی دست یافتند.

در بخش نوجوانان نیز مینا مرادی از سیرجان توانست عنوان دومی را به خود اختصاص دهد تا سیرجان در هر دوبخش صاحب مدال شود و در بخش پینگ پنگ که با حضور ۳۴ ورزشکار برگزار شد محدثه قاسمی از سیرجان به مقام سوم رسید.

لازم بذکر است در دومین المپیاد کرمانیان ۴۵۰ ورزشکار از سیرجان در قالب ۴۰ رشته ورزشی شرکت دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.