×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
معتمدی زاده شهردار سیرجان شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر”، صبح امروز پس از سه هفته ماراتن نفس گیر انتخاب شهردار، مهندس معتمدی زاده با کسب ۸ رأی بعنوان شهردار جدید سیرجان انتخاب شد.
بار دیگر اعضای شورای چهارم در آزمونی مهم شرکت کردند و حاصل آن انتخاب معتمدی زاده بعنوان شهردار جدید سیرجان بود.

در جلسه صبح امروز که با حضور همه اعضای شورای شهر برگزار شد مهندس معتمدی زاده معاون شهرداری سیرجان با کسب نه رای و مهندس محسن آرش با کسب چهار رای به مرحله دوم راه یافتند، در مرحله دوم نیز معتمدی زاده با کسب هشت رای به عنوان شهردار سیرجان انتخاب شد.
در هفته های گذشته که شورای چهارم در تب و تاب انتخاب شهردار بود جریان های سیاسی مختلفی از بیرون قصد نفوذ و لابی گری برای انتخاب شهردار داشتند که خوشبختانه اینبار جناح های مخالف در انتخاب شهردار سیرجان نتوانستند تاثیر گذار باشند و اعضای شورای چهارم فارق از هر جناح بازی شهردار جدید سیرجان را انتخاب کردند.

نکته جالب دیگر جلسه امروز این بود که اکثریت موافقان معتمدی زاده از مدافعان جبهه اصلاح طلبان  بودند  که اینبار فارق از جناح بازی های سیاسی شهردار جدید را انتخاب کردند..
به گزارش “سیرجان خبر”، مهندس محمد معتمدی زاده دارای فوق لیسانس کشاورزی است و مدرس دانشگاه است وی در کارنامه خود سمت های مختلف شهردای هماشهر، معاون مالی اداری شهرداری سیرجان ،مدیر عامل بیمه کشاورزی سیرجان و رئیس هیئت مدیره باشگاه شهرداریرا بر عهده داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.