×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
مقابله با ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز در تعطیلات تاسوعا و عاشورا


به گزارش “سیرجان خبر”مصطفی پورخسروانی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک سیرجان، از ممانعت ۵ مورد ساخت‌و‌ساز غیر مجاز واقع در جاده بندرعباس و بافت و فاز ۴ اراضی ملک زاده در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.
وی گفت: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌المال، واحد نظارت پلیس ساختمانی بر ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز در روزهای تعطیل کنترل ویژه‌ای دارد. معمولا افراد سودجو در ایام تعطیل و یا شبانه اقدام به ساخت و ساز غیر قانونی می نمایند . این افراد زمین‌های کشاورزی اطراف شهر را به زمین بایر تبدیل می‌کنند. زمین‌هایی که کاربری کشاورزی یا سفید دارند و در طرح تفصیلی نیستند هیچ‌گونه مجوزی جهت ساخت و ساز ندارند و مالکیت آن‌ها نیز مشخص نمی باشد هرگونه ساخت و ساز در این گونه املاک ممنوع می باشد
پورخسروانی ادامه داد: سودجویان در دو روز گذشته قصد تصرف زمین‌های بزرگ و بالای ۱۰۰ قصب را بدون مجوز داشتند که خوشبختانه توانستیم با همکاری نیروهای محترم انتظامی درگیری سودجویان را خنثی و زمین‌ها را رفع تصرف کنیم.
وی افزود: با این‌گونه ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز برخورد قاطع خواهد شد و این موارد توسط پلیس ساختمانی و واحد نظارت بر ساخت‌و‌سازها هر روز کنترل و پیگیری خواهد شد. و متخلفین به مراجع قضایی معرفی می گردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.