×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
منچستر، بایرن، رئال و سن‌ژرمن به دنبال صعود

lig ghahremanan oropa footballبه گزارش“سیرجان خبر” رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار در گروه های مختلف لیگ قهرمانان اروپا ادامه می‌یابد.

گروه A

رئال‌سوسیداد- منچستر‌یونایتد

شاختار‌دونتسک- بایر لورکوزن

منچستر‌یونایتد، صدرنشین این گروه لیگ قهرمانان اروپا به اسپانیا سفر خواهد کرد تا برابر رئال سوسیداد به میدان برود. پیروزی در این دیدار شاگردان دیوید مویس را در آستانه صعود از این گروه قرار خواهد داد. منچستر‌یونایتد چند بازی است که فرم مطلوب خود را بدست آورده است. آنها پس از صعود در جام اتحادیه انگلیس موفق شدند فولام را شکست دهند تا به وضعیت خود در جدول سروسامان ببخشند.

منچستر‌یونایتد در بازی رفت موفق شد رئال سوسیداد را با یک گل در ورزشگاه اولدترافورد شکست دهند. پاتریس اورا که در بازی برابر فولام دچار مصدومیت جزئی شد مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. منچستری ها خوشحال هستند که در آستانه بازی با رئال‌سوسیداد در لیگ قهرمانان اروپا، وین رونی و روبین فان‌پرسی در شرایطی خوبی به سر می‌برند. این دو بازیکن در بازی برابر فولام نیز هر کدام موفق شدند یک گل به ثمر برساند.

شاختار‌دونتسک در دیداری حساس باید در خانه به دیدار بایر لورکوزن برود. دو تیم تلاش می کنند تا با قرار گرفتن در رده دوم این گروه همراه منچستر‌یونایتد به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند. لورکوزن در بازی رفت موفق شد جشنواره‌ای از گل به راه بیندازد و با ۴ گل تیم اوکراینی را در هم بکوبد. در دیدار رفت استفان کیسلینگ ۲ بار، سیمون رولفس و سیدنی سام گلزنی کردند. شاختار پس از ازدست‌دادن بازیکنان بزرگی نظیر ویلیان و فرناندینیو نسبت به فصل‌های قبل تیم ضعیف‌تری شده است. بازی دو تیم در اوکراین می تواند تاثیر زیادی برای مشخص شدن تیم دوم این گروه داشته باشد.

جدول گروه

۱- منچستر‌یونایتد ۳ بازی، ۷ امتیاز

۲- بایر لورکوزن ۳ بازی، ۶ امتیاز

۳- شاختار‌دونتسک ۳ بازی، ۴ امتیاز

۴- رئال‌سوسیداد ۳ بازی، یک امتیاز

گروه B

یوونتوس- رئال‌مادرید

کپنهاگن – گالاتاسرای

حساس ترین بازی سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا در تورین برگزار می‌شود که یوونتوس در تورین میزبان رئال‌مادرید است. دو تیم در شرایط کاملا متفاوت به دیدار هم می روند. رئال مادرید با ۳ پیروزی پی‌در پی در بازی های رفت موفق شده است ۹ امتیاز بدست آورد. پیروزی رئال‌مادرید در این دیدار صعود رئال‌مادرید به مرحله بعد را قطعی خواهند کرد و یوونتوس را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهد داد.

رئال مادرید در حالی در بازی رفت موفق شد یوونتوس را ۲ بر یک شکست دهد که یوونتوس دقایق زیادی از بازی را با اخراج مدافع خود ۱۰ نفره به بازی پرداخت. آنتونیو کونته پس از بازی رفت به انتقاد شدید از داور مسابقه پرداخت و تصمیم داور برای اخراج مدافع تیم خود را خنده‌دار توصیف کرد. کونته درباره بازی برگشت دو تیم در تورین می گوید یوونتوس می تواند با حمایت هواداران خود رئال مادرید را شکست دهد و به بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا برگردد. کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید که این‌روزها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد در این فصل موفق شده است ۷ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند تا در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.

کپنهاگن دانمارک نیز در خانه از گالاتاسرای ترکیه پذیرایی خواهد کرد. تیم ترکیه‌ای موفق شد در بازی رفت با نتیجه ۳ بر یک کپنهاگن را شکست دهد. تیم دانمارکی در صورتی که نتواند ۳ امتیاز این مسابقه را در خانه نگه دارد، باید از لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی زود‌هنگامی داشته باشد. روبرتو مانچینی سرمربی جدید گالاتاسرای نیز در حالی به دیدار کپنهاگن می‌رود که یک چشم خود را به ورزشگاه تورین دوخته است و امیدوار است یوونتوس برابر رئال مادرید شکست بخورد تا با پیروزی برابر کپنهاگن در آستانه صعود از این گروه قرار گیرد.

جدول گروه

۱- رئال‌مادرید ۳ بازی، ۹ امتیاز

۲-گالاتاسرای ۳ بازی،۴ امتیاز

۳- یوونتوس ۳ بازی، ۲ امتیاز

۴- کپنهاگن ۳ بازی، یک امتیاز

گروه C

پاری‌سن ژرمن – اندرلشت

المپیاکوس- بنفیکا

پاری‌سن ژرمن که در یکی از آسان‌ترین گروه های لیگ قهرمانان است در صورتی که بتواند در خانه تیم بلژیکی را شکست دهد، صعودی زود‌هنگام به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. یاران زلاتان ابراهیموویچ در بازی رفت موفق شدند در بلژیک با ۵ گل اندرلشت را شکست دهد و به پیروزی پرگل برسند.

زلاتان ابراهیموویچ در بازی رفت موفق شد ۴ گل به تنهایی به ثمر برساند و به دهمین بازیکنی تبدیل شود که در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا موفق شده است ۴ گل یا بیشتر به ثمر برساند. پاریسی‌ها اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارند. آنها این هفته موفق شدند با برتری برابر لوریان جایگاه خود در صدر جدول را استحکام ببخشد. اندرلشت در صورتی که نتواند برابر پاری سن ژرمن به پیروزی برسد از لیگ قهرمانان اروپا حذف خواهد شد و ۲ بازی آینده این تیم تشریفاتی خواهد شد.

المپیاکوس یونان نیز در خانه خود از بنفیکا پرتغال پذیرایی خواهد کرد. هر دو تیم با ۴ امتیاز کورس شدیدی برای صعود از این گروه گذاشته‌اند. اکنون تیم یونانی به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد و بنفیکا سوم است. در بازی رفت در پرتغال دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

جدول گروه

۱- پاری سن ژرمن ۳ بازی، ۹ امتیاز

۲- المپیاکوس ۳ بازی، ۴ امتیاز

۳- بنفیکا ۳ بازی، ۴ امتیاز

۴- اندرلشت ۳ بازی، بدون امتیاز

گروه D

ویکتوریا پلژن- بایرن‌مونیخ

منچستر‌سیتی- زسکا مسکو

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای قطعی کردن صعود خود به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا باید ویکتوریا پلژن را در کشور چک شکست دهد. بایرنی‌ها در بازی رفت برای کسب پیروزی خانگی به درد‌سر نیفتادند و با ۵ گل به پیروزی رسیدند. البته شاگردان پپ گوآردیولا در بازی این هفته خود در بوندسلیگا برابر هوفنهایم به سختی موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسند.دیداری که پپ گوآردیولا اعلام کرد از نمایش بازیکنان تیمش راضی نبوده است. تیاگو آلکانترا اسپانیایی همچنان غایب اصلی بایرن مونیخ است.

منچستر‌سیتی نیز در خانه از تیم زسکا پذیرایی خواهد کرد.

منچستر‌سیتی در بازی رفت موفق شد در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک زسکا را شکست دهد. در این دیدار هواداران زسکا به یایا توره هافبک رنگین‌پوست منچستر‌سیتی توهین نژادی کردند که باعث شد بازی چند بار متوقف شود. یوفا نیز در واکنش به حرکت زشت هواداران تیم روسیه‌ای این باشگاه را جریمه کرده است. به همین خاطر توره انگیزه زیادی در بازی برگشت برابر زسکا خواهد داشت. منچستر‌سیتی به جز شکست در بازی برابر بایرن‌مونیخ در بقیه بازی های خود موفق بوده است و در صورتی که بتواند زسکا را در انگلیس شکست دهد در آستانه صعود از این گروه قرار می‌گیرد.

جدول گروه

۱- بایرن مونیخ ۳ بازی، ۹ امتیاز

۲- منچستر‌سیتی ۳ بازی، ۶ امتیاز

۳- زسکا مسکو ۳ بازی، ۳ امتیاز

۴- ویکتوریا پلژن ۳ بازی، بدون امتیاز

* سایر بازی های این هفته لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.