×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تمدید شد

vam daneshjoeiبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی تا ۲۰ آبان ماه فرصت دارند تا برای دریافت انواع وام‌های بیست‌گانه صندوق به دانشگاه‌های خود مراجعه کنند، گفت: دانشگاه‌ها نیز ضمن تعهد برای ثبت‌نام از دانشجویان مراجعه کننده، تا همین تاریخ فرصت دارند تا لیست اسامی متقاضیان جدید را به صندوق معرفی کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۵۰ هزار نفر متقاضی دریافت وام‌های صندوق بوده‌اند که نیمی از آنها متقاضیان دریافت وام شهریه هستند، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا در فرصت تمدید شده تعداد متقاضیان به ۳۵۰ نفر افزایش یابد.

مرادیان اعتبار در نظر گرفته شده برای وام شهریه دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی جاری را ۹۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: معادل همین میزان نیز برای نیمسال دوم اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تا کنون حدود ۷۰ میلیارد تومان از اعتبار وام شهریه در بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مختلف اعم از دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و غیره توزیع شده است و ۲۵ میلیارد تومان مابقی نیز با ثبت نام متقاضیان جدید در بین دانشگاه‌ها توزیع می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد:‌علاوه بر وام شهریه، همچنین طی نیمسال جاری اعتباری حدود ۷۵ میلیارد تومان از انواع تسهیلات صندوق به صورت وام در اختیار دانشجویان سراسر کشور قرار خواهد گرفت. دانشجویان جهت کسب اطلاع بیشتر از انواع وام‌های صندوق رفاه و مبالغ آن می‌توانند به سامانه صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.