×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
نامه شماری از خانواده‌های ایرانیان زندانی در آمریکا به اوباما

obamaبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،متن نامه شماری از خانواده‌های ایرانیان زندانی در آمریکا بدین شرح است:

جناب آقای باراک حسین اوباما

رئیس جمهور محترم ایالات متحده آمریکا

بعنوان خانواده های شماری از ایرانیان زندانی درآمریکا، خرسندیم که فرا رسیدن روز بزرگ شکر گزاری را به ملت آمریکا شادباش بگوییم. این روز، فرصت ارزشمندی است تا افراد و خانواده ها بر اساس سنت دیرین دور هم گرد آیند و نعمات بیشمار الهی از جمله حضور در کانون گرم خانواده را سپاس بگویند.

متاسفانه مدتی است که خانواده های ما در روزهای مشابه مذهبی و ملی در ایران مانند نوروز و عید فطر که شما به خوبی آنها را مورد توجه قرار می دهید، از نعمت حضور عزیزانمان به علت بازداشت در آمریکا محروم شده اند. آنها انسان های بیگناهی هستند که بدون ارتکاب هرگونه جرمی ، به صورت ناخواسته قربانی برخی رویکردهای سیاسی شده اند. بدون تردید در دنیای پیشرفته کنونی که رفتار دولتها بر اساس میزان احترام به انسان ها شناخته و ارزیابی می شود، سلب آزادی اتباع سایر کشورها به استناد قانون ملی یک کشور امری نیست که قابل توجیه باشد. برخی از این عزیزان حتی یکبار هم تا کنون به ایالات متحده سفر نکرده اند و هیچگونه اقدامی علیه منافع کشور شما انجام نداده و چنین قصدی نیز نداشته اند.

در آستانه این روز بزرگ که دارای جایگاه ارزشمندی در فرهنگ اجتماعی آمریکا است ، ازشما تقاضا می نماییم با  آزادی هر چه سریعتر عزیزانمان، امکان پیوستن آنان به آغوش گرم خانواده هایشان را فراهم آورید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.