×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نتیجه نگرفتن در مذاکرات هسته ای زیاده خواهی آمریکا است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ولایت گفت: ولایت دو قسم دارد اول ولایت تکوینی که مخصوص خداوند است و یعنی همه آفرینش در مقابل خداوند تسلیم هستند و دوم ولایت تشریعی به معنی قانون گذاری است که این ولایت مخصوص انبیاء و ائمه است و ما باید هر دو این ولایت را بپذیریم.

امام جمعه سیرجان با اشاره به حکم جناب آقای سرافراز از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: رسانه ملی یک دانشگاه است و مربوط به همه ی مردم است و هدایت افکار عمومی و فرهنگ وظیفه این سازمان است و بعنوان موتور محرک نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته شده است.

خطیب جمعه سیرجان بیان کرد:نامه اوبا ما به رهبری معظم نشانه ضعف آمریکا است و هر کجا آن ها دچار مشکل می شوند دست به دامن ایران می شوند همانطور که در مسئله افغانستان دست به دامن ما شدند و این ملت ایران هستند که به آمریکا اعتماد ندارند و تسلیم خواسته های آنان نخواهند شد.

حسینی ادامه داد: مذاکرات هسته ایی پیشرفت خوبی کرده است اما این کشور های غربی نمی دانند با چه هدفی پای میز مذاکره نشسته اند در حالی که ما در مذاکره هستیم آمریکا تحریم ها را برعلیه ما تمدید می کند و تنها علت نتیجه نگرفتن در مذاکرات هسته ایی زیاده خواهی آمریکا است.

امام جمعه سیرجان افزود: فیلم پرواز پهپاد ایرانی اقتدار ایران را در منطقه بیشتر کرد حنی اگر تحریم ها برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر شود نمی توانند جلوی پیشرفت این ملت را بگیرند.

حسینی تشریح کرد: برای یک مسئول بسیار زشت است این همه پیشرفت ملت را نادیده بگیرد و از “آبگوشت و قرمه سبزی”بعنوان تولیدات کشور ایران حرف بزند این توهین به ملت ایران است و باید از مردم عذرخواهی شود باید مسئولان اول فکر کنند و بعد حرف بزنند نه خود را به تنزل بکشانند.

محمود حسینی در پایان گفت: هفته کتاب فرصتی است تا مردم مطالعه کنند زیرا کتاب یک منبع است و مسئولین در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی باید تلاش کنند و در شهر سیرجان باید یک کتابخانه مرکزی و جامع ساخته شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.