×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
هدف آمریکا ساقط کردن دولت عراق و ایجاد آشوب در منطقه است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: طولانی‌ترین و آخرین مرحله مذاکرات هسته‌ای در حال برگزاری است، اما آمریکا که نمی‌خواهد این مذاکرات دارای نتیجه مثبت باشد توپ را در زمین ایران انداخته است.

وی افزود: اما آمریکا باید بداند که هم تیم مذاکره کننده و هم ملت و دولت ایران در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا می‌ایستند و مقاومت می‌کنند و هرگز باج به هیچ زورگویی نمی‌دهند.

حسینی گفت: اگر تاریخ را بررسی کنیم در جنگ احزاب همه کفار و منافقان و دشمنان داخلی و خارجی پیامبر اسلام دست به دست هم دادند تا اسلام و پیامبر را نابود کنند، اما خداوند این دشمنان را شکست داد.

خطیب جمعه سیرجان تصریح کرد: امروز هم آمریکا، صهیونیست، تکفیری‌ها و داعشی‌ها می‌خواهند اسلام و مسلمانان نباشند، اما ریشه ظلم نابود می‌شود.

وی با اشاره به ظلم تروریست‌ها در عراق گفت‌: داعشی‌ها و تکفیری‌ها دست پرورده آمریکا، اروپا و صهیونیست هستند که با این جنایات هولناک نشان دادند نه تنها مسلمان نیستند، بلکه انسان نیستند.

حسینی اظهار داشت: این گروه‌ها تربیت شدند تا مسلمانان را بکشند تا جایی که رژیم صهیونیستی گفته است، بگذارید این غائله باشد چون از هر طرف که کشته شود به نفع ما است.

وی افزود‌: هدف آمریکا ساقط کردن دولت عراق و ایجاد آشوب در منطقه است که موفق نمی‌شود، زیرا مردم عراق به فتوای مرجعیت بسیج شدند و مقابل این تروریست‌ها ایستاده‌اند.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.