×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
همایش دهیاران بخش مرکزی سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” همایش دهیاران و اعضای شوراهای بخش مرکزی شهرستان سیرجان با حضور مدیر کل اداره روستایی استان کرمان در روستای شریف آباد برگزار شد.
در این همایش دکتر بلوردی مدیر کل اداره روستایی استان کرمان گفت: دهیاران باید طرح های توسعه روستاها را در اولیت قرار دهند و به نحو مطلوب در آبادانی روستاها تاثیر گذار باشند.
شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس در حاشیه این مراسم اشتغال زایی را مهم ترین عنصر روستاها دانست و تشریح کرد: آنچه ما بایدامروز قدردان آن باشیم وجود نعمت امنیت در کشور است و این امنیتی که امروزه در کشور است به برکت خون شهداست.
وی بیان کرد: نگاه مسئولین به روستاها در شهرستان سیرجان یکسان است و تقسیم عدالت در عمران روستایی باید در همه روستاهای مختلف اجرا شود و بحث مبارزه با فساد و تخلفات در دستور کار دولت است که اگر کسی در هر جای تخلفی مرتکب شود باید سریعا با فرد خاطی برخورد شود.

حسن پور اظهار داشت: بنده گزارش تخلفات در شهرستان را سه سال پیش به دیوان محاسبات کشور گزارش دادم که اگر لازم باشد اسنادش را به مطبوعات خواهم داد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس ادامه داد: کارکرد های فعلی در روستاهای بخش مرکزی سیرجان قابل قبول نیست و باید همت جهادی در پیش بگیریم و با آبادانی روستاها استان کرمان را بسازیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.