×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
والیبال زیر ۲۳سال ایران به مقام‌ پنجم جهان رسید

valiballبه گزارش“سیرجان خبر” تیم والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان در بزریل برای دومین بار به مصاف ونزوئلا رفت و این تیم را مجددا شکست داد.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۴، ۲۳ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۱۷ در برابر ونزوئلا به پیروزی رسیدند تا عنوان پنجم نخستین دوره این رقابت ها را به دست آورند.

تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران در دور مقدماتی این رقابت ها موفق به شکست استرالیا، مکزیک و ونزوئلا شد و با توجه به پذیرش شکست در برابر روسیه و صربستان دراین مرحله به چهار تیم دوم (تلاش برای عنوان پنجم تا هشتم) مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

ملی پوشان کشورمان روزگذشته و درمرحله نیمه نهایی با شکست تونس ششمی خود را مسجل کرد وبرای کسب عنوان پنجم درمرحله نهایی برای دومین بار با ونزوئلا روبرو شد که این تیم را نیز شکست داد تا در نخستین دوره این رقابت ها، عنوان پنجم را به دست آورد.

دردیگر دیدار امروز تیم آرژانتین موفق به شکست سه بر صفر تونس شد تا عنوان هفتم جهان را به دست آورد.

درادامه این بازی ها تیم های روسیه و بلغارستان برای کسب عنوان سوم و تیم های صربستان و برزیل (میزبان) برای کسب مقام قهرمانی باهم بازی می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.