×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
پلیس خادم مردم ، مردم حامی پلیس

فرمانده انتظامی سیرجان در گفت وگو با خبرنگار سیرجان خبر؛ با اشاره به شعار هفته فراجا امسال با عنوان پلیس خادم مردم ، مردم حامی پلیس گفت: هفته فراجای امسال از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه برگزار می شود.


مرتضی امیرسبتکی در این باره گفت : در هفته فراجا ضمن تقدیر و تکریم از حافظان نظم و امنیت فرصت مغتنمی است برای معرفی عملکرد و فعالیت های پلیس تا اقدامات انتظامی و جلوه های اجتماعی فرا جا و شاخصه های برنامه های سالیانه در راستای توسعه امنیت و آرامش جامعه با همفکری صاحب نظران و اندیشمندان دانشگاهیان معتمدین و سایر اقشار اجتماعی به عموم مردم معرفی شود.


وی با تاکید بر تعامل همکاری و جلب اعتماد عمومی و مشارکت همه دستگاه ها دولتی و اقشار مختلف مردم در تامین نظم و امنیت جامعه اظهار کرد: لازمه این مهم معرفی هوشمندی چهره علمی ،تخصصی ، دانش بنیان ای و حرفه‌ای گرایی پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت در جامعه است.
این مقام انتظامی اذعان کرد: ستاد برگزاری هفته فرا جا در مقام عمل با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق امنیت پایدار با همدلی و همزمانی همه اقشار اجتماعی با دستگاههای دولتی تلاش دارد تا نعمت بزرگ الهی امنیت به بهترین شکل تامین شود.


فرمانده انتظامی سیرجان اضافه کرد: در هفته فرا جا مهمترین هدف ما این است که آگاه سازی عمومی کنیم تا مردم در خود مراقبتی پیشگام باشند که در همین رابطه طرح مدارس را دست اجرا داریم.


امیرسبتکی اظهار داشت :پلیس در این هفته با بیش از ۱۲۰ برنامه مختلف قصد خدمتگزاری به مردم و آگاه‌سازی شهروندان دارد.


وی ادامه داد :مراسم تجلیل از خانواده های انتظامی، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا ،حضور در گلزار شهدای سیرجان، دیدار با خانواده جانبازان و معلولین فرا جا، سخنرانی فرماندهان در نماز جمعه شهر سیرجان و شهر های اطراف ، برگزاری صبحگاه مشترک، ادای احترام به خانواده همکاران متوفی ، برگزاری مراسم طلایه داران فرهنگ ترافیک، آموزش همگانی در جوامع هدف توسط کارشناسان، برگزاری جلسات ارتباط مستقیم پلیس با مردم از جمله برنامه‌های هفته فراجا است.


مرتضی امیر سبتکی خاطرنشان کرد:حضور روسای پلیس در جوامع هدف ، گردهمایی با یگان‌های حفاظت سازمان‌ها و ارگان‌ها ، عیادت از بیماران بستری، پررنگ کردن طرح های مردم یاری انجام خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم ، در حاشیه شهرستان ، راه اندازی میز خدمت ، تدارک برنامه های پیشگیری از سرقت و یک سری برنامه های آموزشی هم در مدارس از هم برنامه های هفته فراجا هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.