×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
پژمان؛ قهرمانی که اسیر وعده های پوچ مسئولان است

مهدی پژمان،قهرمان نام آشنا دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” گفت: ورزش دو و میدانی را ازسال ۸۴ به صورت حرفه ای آغاز کردم و به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات بین الملی موفق به کسب مدال های قهرمانی گوناگون شدم.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش دو و میدانی در سیرجان اظهار داشت: متاسفانه در شهرستان سیرجان امکانات برای ورزش دو و میدانی بسیار کم است، عدم حمایت از ورزشکاران و نبود مکان مناسب برای تمرین و تهیه تمامی وسایل این رشته باید توسط خود ورزشکار تامین گردد.

پژمان در خصوص عدم حمایت مسئولان شهرستان گفت: در دو مسابقه ای که در کشورهای ارمنستان و تایلند برگزار شد شرکت جهاد نصر فقط هزینه تور را به من پرداخت کرد و در دیگر مسابقات اعزامی به کشورهای مختلف با هزینه شخصی و گرفتن وام به مسابقات اعزام و موفق به کسب مدال شدم.

وی از کم توجهی مسئولان شهرستان گلایه کرد و گفت: با این همه افتخارات و عناوین هنوز مستاجر و بیکار هستم و پس از بازگشت از مسابقات مسئولان شهرستان برای استقبال و دادن وعده های بسیار به دیدنم می آیند ولی متاسفانه پس از گذشت چند ماه تمامی این وعده ها به فراموشی سپرده می شوند، به عنوان مثال نماینده شهرستان یکسال پیش قول کار به من داد یا مسئولان تربیت بدنی قول واگذاری زمین دادند که به علت کارشکنی این مورد نیز به سرانجام نرسید.

از جمله افتخار آفرینی این ورزشکار سیرجانی می توان به مقام اول مسابقات استانبول ترکیه ماده ۱۵ کیلومتر، دو مقام نایب قهرمانی مسابقات تایلند در ماده ۲۱ کیلومتر، مقام اول مسابقات جهانی دبی در ماده ۱۰ کیلومتر، مقام دوم مسابقات ارمنستان در ماده ۲۱ کیلومتر و مقام اول و دوم مسابقات صنعت فولاد ایران نام برد.

حال جای سوال اینجاست که شهرستان سیرجان با وجود این همه پتانسیل موجود و باشگاه ورزشی گل گهر چرا هیچ گونه حمایتی از این ورزشکار پرافتخار نمی شود و مسئولین شهرستان فقط به یک وعده پوچ و یک عکس یادگاری بسنده می کنند.

امید است که مسئولان شهرستان به مشکلات این ورزشکار پرافتخار بیشتر رسیدگی کنند تا مشکل بیکاری و مستاجری این قهرمان خوب شهرمان حل شود و شاهد افتخار آفرینی دوباره این ورزشکار در مسابقات جهانی باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.