×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
پیام شهدا حمایت همه جانبه از ولایت فقیه است

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر”، سردار ‘حسن کریم پور’ شامگاه گذشته در یادواره سردار شهید حسین نادری در شهرستان سیرجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خدای بزرگ و منان را شاکریم که در کنار شهدا هستیم، شهدایی که ناظر اعمال و رفتار ما هستند، شهدایی که امام فرمود: قلمم قاصر است که در مورد شهدا سخن بگویم.

شهدایی که خداوند باریتعالی می فرماید: کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید بلکه زنده اند و نزد خدای خودشان روزی می خورند.

وی در ادامه با پرداختن به مقام شامخ شهیدان تصریح کرد: شهدا حول محور ولایت فقیه جانانه فدا شدند و یک لحظه دست از ولایت برنداشتند.

سردار کریم پور با اشاره به جایگاه و نقش برجسته ولایت فقیه عنوان کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سفری که به ایران داشت، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید نظر شما در مورد رهبر ایران چیست؟ پاسخ داد: آنچه در مورد مسیح شنیده بودم و در کتب مختلف خوانده بودم در چهره رهبر انقلاب اسلامی ایران به وضوح دیدم.

سردار حسن کریم پور با اشاره به نقش شهید و تاثیرگذاری خون شهید اضافه کرد: خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس چنان وحشتی در دشمنان این مرز و بوم به وجود آورده است که آنها فکر حمله نظامی به ایران را از سر بیرون کرده اند، چرا که آنها بر این باورند ایرانی ها با داشتن عنصر چهارم در جنگ می توانند پیروز میدان شوند.

وی افزود: دشمنان بارها گفته اند: رمز موفقیت ایرانی ها در جنگ، عنصر چهارم است و این عنصر فقط در اختیار ایرانی هاست و آن عنصر این است که ایرانی ها بر طبیعت تسلط پیدا کرده اند و طبیعت را به جنگ ما می فرستند که نمونه های بارز آن را در عملیات طبس که آمریکایی ها آن را عملیات پنجه ی عقاب نامگذاری کرده بودند و عملیات کودتای نوژه دیدیم.

وی در پاسخ به سوال بعضی ها که می پرسند چرا واژه “مقدس” برای جنگ تحمیلی به کار برده می شود گفت: از سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی همین سوال پرسیده شد و سردار سلیمانی پاسخ داد: اگر در طول هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رزمندگان یک گزارش گناه به بنده شده بود هیپچگاه از واژه “مقدس” استفاده نمی کردم.

وی در ادامه تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: انقلاب اسلامی ایران هیچپگاه به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود، اما دشمنان این مرز و بوم بدانند اگر خیال حمله به ایران را در سر بپرورانند، جمهوری اسلامی ایران در همان سطح به آنان حمله خواهد کرد و نمونه بارز آن را در عملیات انتقام جویانه ایران در شهادت شهید الله دادی شاهد بودیم.

سردار کریم پور اظهار داشت: هیچ هواپیمایی نمی تواند به فضای جمهوری اسلامی ایران وارد بشود چرا که ۵۵۰۰ پدافند در دستور کار قرار گرفته است که تا به الان ۳۷۰۰ پدافند آن آماده است و فعال می باشد.

وی در پایان با آرزوی طول عمر برای رهبر معظم انقلاب و شهادت در راه آرمان های انقلاب برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.