×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
پیام نوروزی مسئولان سیرجان به مردم

به گزارش “سیرجان خبر” مسئولان شهرستان سیرجان همزمان با آغاز سال نو فصل رویش حیاط طبیعت و بهار جاودان را به مردم شریف سیرجان تبریک گفتند.

منصور مکی آبادی فرماندار سیرجان

دکتر منصور مکی آبادی

معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان

یا مقلب القلوب و الابصار          یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال       حول حالنا الی احسن الحال

ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بر همه شیعیان خصوصا همشهریان سیرجانی ام تسلیت باد.

بهار فصل رویش گل ها و تجدید حیات طبیعت است و خداوند بهار را آفرید تا انسانها با درک دگرگونی و زنده شدن های دوباره در نظام هستی، تدبیری عالمانه برای زندگی خود ترسیم نمایند.

بی شک حقیقت انسان، شکوفایی استعدادهای الهی و طراوت و زیبایی است. علم، حکمت، رأفت، جمال و کمال جلوه‌های انسان شکوفا شده می باشند و بهار انسان و شکوفایی او در قرب الهی و مسیر کمال او نهفته است.

نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست، فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به سیرجانی آباد و توسعه یافته و تحقق زندگی شایسته تر توام با معنویت، آرامش، امید و نشاط، لحظه ای از تلاش و کوشش دست بر نداریم و در راستای نیل به اهداف و رسالت خطیرمان در راستای توسعه متوازن شهرستان با افزایش بهره وری، بهره گیری بهینه از منابع و سرمایه ها بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی، اتخاذ مناسب ترین روش های اجرایی ، تحول آفرینی، تدبیر و حمایت و همکاری با دولت تدبیر و امید را در سرلوحه فعالیت ها و اهداف خود قرار دهیم تا آن طور که شایسته مردم شریف است توفیقات فراوان حاصل گردد و انشاالله در انجام وظایفمان موفق باشیم.

سرهنگ ثمره فرمانده انتظامی

 سرهنگ هادی ثمره

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان

فرا رسید سال نو و شمیم دل انگیز عطر گل بهاری در سراسر میهن اسلامی و حیات دوباره طبیعت را خدمت همشهریان عزیزم تبریک عرض نموده و هزاران سبد گل همراه با عطر نبوی و شمیم فاطمی تقدیم حضور سبز همه شما مردم شریف و ولایتمدار شهرستان سیرجان می نمایم.

با احترام به قانون و توصیه های پلیس گامی مهم در راستای برقراری امنیت مطلوب و پایدار برداریم و مقدمات سالی پر از امید و نشاط در سایه توجهات ولی عصر(عج) فراهم نماییم.

داود قاسمی شهردار

مهندس داوود قاسمی نژاد

شهردار شهر سیرجان

فروردین سر آغاز فصل تغییر چهره طبیعت و رویش گلهای نو و پوشیدن جامه سبز درختان و نغمه سرایی پرندگان است که سردی بی روح زمستان را از یاد می برد و رایحه ی خوش گلهای طبیعت ترانه عشق خداشناسی و امید به آینده را طنین انداز می کند.

” مقلب القلوب و الاحوال ” مورد لطف و عنایات “محول الحول و الاحوال” قرار گرفته و با “احسن حال ” به پیشواز انقلاب طبیعت رفته و وجود خود را به برکت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) سرشار از معنویت و برکت نمایید.

سلامتی ، سعادت ،سرور ،سرفرازی ، سربلندی ،سخاوت و سروری زیبنده ترین متاع سفرهای زندگیتان بوده و گامهایتان در مسیر تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره استوار و پرتوان باد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.