×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
چرا رشد جمعیت رابر منفی می شود؟

به گزارش “سیرجان خبر” جلسه شورای اداری شهرستان رابر به ریاست مهندس امیر حیدری فرماندار رابر، با حضورجناب آقای اسماعیلی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

اسماعیلی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این  جلسه، با اشاره به ظرفیت ها ی گردشگری ، منابع انسانی و سرمایه های اجتماعی رابر گفت: این همه سرمایه های اجتماعی، منابع انسانی و گردشگری در شهرستان رابروجود دارد چرا رشد جمعیت رابر منفی می شود؟

وی با بیان اینکه خیلی از شهرستان های استان در حال توسعه منابع انسانی است از مسئولین یک گزارش عملکردی که چراغ و راهنما چه در زمینه جهاد کشاورزی و گردشگری، جهت پیشرفت و توسعه این منطقه با وجود ظرفیت های فراوانی که دارد را خواستار شد.

اسماعیلی پیشرفت شهرستان را ۷ صدم خواند و عنوان کرد: ۹۰ درصد منابع انسانی در رابر وجود دارد میل به ماندن و ایجاد انگیزه در رابر را فراهم سازید.

وی با اشاره به فرصت گردشگری ، دامپروری صنعتی و غیره در این شهرستان گفت: همانند شهرستان بم  با رویکرد درست صادرات را به کشورهای همجوارداشته باشید.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به  نیروی انسانی غیر بومی در شهرستان رابر گفت: ان شاءالله استخدام های بعدی در شهرستان رابر بومی است.

وی، سالانه ۵۰۰ تا۷۰۰ نفر ورودی بازار کار  را در رابر خواند و گفت:  قطعا اگر یکهزار شغل در این شهرستان ایجاد شود دیگر نیاز شغل در شهرستان رابر تأمین می شود و مهاجرت کاهش می یابد .

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان همچنین از اشتغال  540نفر در دستگاه مختلف شهرستان رابر خبرداد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.