×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

“سیرجان خبر” بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ جهانی در سال ۲۰۱۵ با حضور ۳۲ تیم در سه سطح در حال برگزاری است که رکورد جدیدی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود؛ اما یکی از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات حضور برخی بازیکنان با چهره‌ای خاص در مسابقات است. برخی بازیکنان با ریش‌ در میادین حضور پیدا می‌کنند که گویی به یک مد بین ورزشکاران تبدیل شده است.

برخی مردان عادت دارند که ریش بگذارند و برخی دیگر تنها از سر کنجکاوی که با ریش چهره‌شان چه تغییری می‌کند و یا آیا مدل خاصی از ریش به آنها می‌آید و یا نه اقدام به گذاشتن ریش می‌کنند. برخی  نیز به لحاظ کمبود وقت و آنکه لازم نباشد هر روز صورت خود را اصلاح کنند اقدام به این کار می‌کنند! عقاید و باورهای مذهبی، فرهنگی و سنتی و یا حتی شاید پوشاندن لکه‌ها و اثر زخم‌های صورت از جمله دلایل ریش گذاشتن بین ورزشکاران باشد.

در زیر عکس و مشخصات برخی از بازیکنان متفاوت لیگ جهانی ۲۰۱۵ را خواهید دید:

بنجامین بل، بازیکن ۲۵ ساله تیم ملی والیبال استرالیا که سابقه بازی در والیبال ساحلی را هم دارد از سال ۲۰۱۳ به تیم ملی سالنی دعوت شد.
ویلیام آرحونا، ملی‌پوش ۳۶ ساله تیم والیبال برزیل که از علاقمندان به گلف هم هست. وی یکی از بازیکنان با تجربه و پرافتخار تیم ملی والیبال برزیل محسوب می‌شود. وی بعد از اینکه در سال ۲۰۰۳ برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد توانست همراه با طلایی‌پوشان ۴ بار قهرمانی جهان را به دست آورد.

چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها+ عکس

یوروس کواچویچ، بازیکن ۲۲ ساله تیم ملی والیبال صربستان که علاقمند به کتاب‌های هری‌پاتر و رشته ورزشی تنیس است. وی یکی از جوان‌ترین بازیکنان در لیست تیم ملی صربستان محسوب می‌شود و یکی از مستعدترین بازیکنان در پست دریافت کننده است.

چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها+ عکس

یانیک وان هارسکامپ، کاپیتان ۲۹ ساله تیم ملی والیبال هلند است؛ وی اولین بار در سال ۲۰۰۶ به تیم ملی دعوت شد. این بازیکن والیبال را از سال ۱۹۹۲ شروع کرده است.

چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها+ عکس

الس هلوبچ، بازیکن ۳۰ ساله تیم ملی والیبال جمهوری چک است و علاقه زیادی به ورزش‌های زمستانی دارد.

چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها+ عکس

اروین نگاپت، بازیکن ۲۶ ساله تیم ملی والیبال فرانسه است. وی با ۱۹۴ سانتی متر قد و ۹۳ کیلوگرم وزن فصل گذشته در تیم مودنا توپ زد. وی یکی از بازیکنان پرحاشیه و البته تاثیرگذار فرانسوی‌ها محسوب می‌شود.

چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها+ عکس

والاس دسوزا، بازیکن ۲۸ ساله تیم ملی والیبال برزیل و باشگاه ساداکروزیرو است. دسوزا از سال ۲۰۱۱ به تیم ملی برزیل دعوت شد و با درخشش خود به همراه تیم ملی برزیل مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن را به دست آورد. نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۴ نیز از دیگر دست‌آوردهای دسوزا است.

چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها+ عکس

سعید معروف با نام کامل میرسعید معروف لَکرانی، پاسور و کاپیتان ۳۰ ساله تیم ملی والیبال ایران است. وی توسط کمیته فنی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۰۸ در قاره آسیا و ۲۰۱۲ در سطح جهانی در پایان رقابت‌ها به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد و در قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ نیز به عنوان بهترین پاسور و باارزش‌ترین بازیکن انتخاب شد. معروف با عملکرد درخشان خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ اولین جایزه معتبر فرا آسیایی خود را به عنوان بهترین پاسور مسابقات دریافت کرد. وی در قهرمانی جهان ۲۰۱۴ نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به همراه ایران برای اولین بار جزو شش تیم برتر قهرمانی جهان قرار گرفت.

چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها+ عکس

عادل غلامی، بازیکن ۳۰ ساله تیم ملی والیبال ایران این رشته را از سال هفتاد و نه از آموزشگاه‌های شهرش آغاز کرد. وی از رده نوجوانان، تیم ملی را همراهی می‌کرد و تا سال ۹۰ در تیم ملی ایران حضور داشت، اما بنا به دلایلی نا معلوم از تیم ملی کنار گذاشته شد. عادل غلامی با بازی‌های منسجم ولاسکو را مجبور به دعوت او به تیم ملی کرد؛ عادل غلامی در بازی‌های لیگ جهانی ۲۰۱۳ از ستارگان تیم ملی ایران بود و عملکرد خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا و جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ داشت.

چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها+ عکس

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران است که بین بازیکنان محبوبیت زیادی دارد و سال‌ها است که به عنوان سرپرست تیم ایران فعالیت می‌کند.

چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها+ عکس

می‌توان به این جمع بازیکنی مانند حمزه زرینی را هم اضافه کرد، اما او تاکنون در لیگ جهانی در ترکیب ایران به میدان نرفته است. شاید اگر کمی با دقت‌تر مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۵ را بررسی کنیم نمونه‌هایی از این دست بازهم خواهیم دید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.