×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
کاهش سهمیه ۲۰ درصدی حج تمتع، سال آینده هم اعمال می‌شود

به گزارش“سیرجان خبر” سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، روز گذشته با وزیر حج عربستان دیدار و گفت و گو کرد که این دیدار در رسانه‌های این کشور بازتاب گسترده‌ای داشت.

روزنامه الحیات در این زمینه نوشت: سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت ایران از تلاش‌های پادشاهی عربستان در اجرای طرح‌های توسعه تاریخی حرمین شریفین و مشاعر مقدسه تمجید کرد و هدف از اجرای آن را راحتی و ایجاد فضای مطمئن برای حجاج و عمره گزاران در ادای مناسک خود دانست.

بندر حجار هم تأکید کرد: درخواست عربستان از کشورهای جهان برای کاهش ۲۰ درصدی تعداد حجاج خود در موسم حج به سبب طرح‌های توسعه اعمال خواهد شد تا حجاج بتوانند مناسک خود را به راحتی و آسانی به جا آورند.

روزنامه الشرق عربستان هم با تیتر «استقبال وزیر حج از رئیس سازمان حج و زیارت ایران» این دیدار را بازتاب داد.

این روزنامه نوشت: بندر بن حجار روز یکشنبه در محل کارش، هیأت حج جمهوری اسلامی ایران به ریاست رئیس سازمان حج و زیارت ایران را به حضور پذیرفت.تعداد حجاج ایران برای موسم حج سال ۱۴۳۵ ق، حج ۹۳، همان تعداد حجاج موسم سال گذشته خواهد بود که تعدادشان، ۶۱ هزار و ۶۷۷ نفر بود.

روزنامه البلاد هم با تیتر «حجار تدابیر حجاج ایران را بررسی کرد» به پوشش سفر رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران به عربستان پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.