×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

به گزارش “سیرجان خبر”، در حالی که اعضای تیم ملی کشتی فرنکی کشورمان پس از کسب عنوان چهارمی از رقابت های جهانی در لاس وگاس آمریکا ساعت ۴:۳۰ دقیق امروز صبح وارد ایران شدند اما محسن حاجی پور همراه این تیم برنگشت.
گفته می شود محسن حاجی پور فرنگی کار وزن ۵۹ کیلو گرم کشورمان که به عنوان کشتی گیر ذخیره راهی رقابت های جهانی شده بود پس از بازگشت از لاس وگاس در شهر لس آنجلس از سایر اعضای تیم جدا شده و هنوز هیچ خبر قطعی از این فرنگی کار آملی در دست نیست.

همچنین حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی نیز به ایران بازنگشته و گفته می شود وی ۱۵ روزی در آمریکا خواهد ماند و پیش از این موضوع را با مسئولان فدراسیون کشتی هماهنگ کرده است.غیبت بابک در حالی است که روز گذشته گودرزی وزیر ورزش و جوانان تاکید کرده بود نباید فردی از اعضای کاروان‌های اعزامی ایران در کشوری بماند.

گفتنی است در پایان این رقابت ها که در لاس وگاس آمریکا برگزار شد، روسیه با یک طلا، ۴ برنز و ۴۵ امتیاز قهرمان شد.آذربایجان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۳۹ امتیاز به مقام دوم رسید. اوکراین با یک مدال طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۳۵ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. ایران هم با نقره رضایی و ۲ برنز قادریان و اخلاقی به همراه پنجمی عبدولی با ۳۱ امتیاز چهارم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.