×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان ‌

به گزارش“سیرجان خبر” سرهنگ مهریار سعیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و خبری مبنی بر انتقال مقادیر زیادی سوخت قاچاق از شمال به جنوب کشور مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پی کسب این خبر، شناسایی و توقیف این محموله سوخت قاچاق در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس موفق شدند مسیر تردد آن را شناسایی کنند.

سعیدی ادامه داد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان- بندرعباس توانستند این تانکر را شناسایی و متوقف کنند و از این تانکر ۶۰هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در پایان اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد مدارک و بارنامه ارایه شده از سوی راننده با محموله هیچ گونه مطابقتی ندارد بلافاصله نامبرده دستگیر و به همراه تانکر حامل سوخت قاچاق جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

۲۲۰ فقره تجهیزات ماهواره‌ای در دام پلیس

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۲۲۰ دستگاه انواع تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای طی عملیات ۲۴ ساعت گذشته پلیس این شهرستان نیز خبر داد.

سعیدی در تشریح این خبر نیز گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در پی کسب اخبار و گزاشات مردمی در زمینه فروش و نصب تجهیزات ماهواره‌ای موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی یک نصاب ماهواره را شناسایی و طی عملیاتی از مخفیگاه وی قریب به ۲۲۰ دستگاه انواع تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای را کشف کردند.

سعیدی با بیان اینکه استفاده از ماهواره توسط برخی از خانواده‌ها آتش‌زدن به امنیت خانه است، ادامه داد: وقتی جوانان و نوجوانان که در سن بلوغ هستند، با دیدن برنامه و صحنه‌های خشونت‌بار و تحریک‌کننده ماهواره ‌هیجانات خود را به شکل‌های دیگر بروز می‌دهند و هنگامی که حرمت‌ها در خانواده شکسته می‌شود و ارزش‌های مادی جای ارزش‌های معنوی را می‌گیرد، این‌ها همه آتشی است که ذره ذره زندگی صاحبان خانه را ذوب می‌کند و خود آن‌ها را از بین می‌برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.