×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
کمک مومنانه از صف‌های طولانی خدمت تا نان به نرخ خیرات

به گزارش “سیرجان خبر” برخی صحنه‌های دنیا را هر جایی نمی‌توان دید، مختص یک سرزمین و آب و خاک است. دور دنیا را هم که بگردی ایثار و از خودگذشتگی را تنها در افرادی می‌بینی که به جای رضایت خود، دل در گرو رضایت خداوند بسته‌اند.

روزهایی که هر چند با خبر تلخ شیوع کرونا عجین شده است هر کسی با توان خود در صحنه نبرد با کرونا مقاوم‌تر از همیشه ایستاده است.

با توجه به توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان اعضای موکب سیدالشهدا (ع) از روز سوم ماه مبارک رمضان پخت نان محلی را در فاطمیه روستای باسفهرجان آغاز کردند.

مسئول موکب حضرت سیدالشهدا (ع) سیرجان در گفت و گو با خبرنگارما گفت: روزانه در این مجموعه ۱۰۰۰ قرص نان پخت می شود و بین جامعه هدف توزیع می‌گردد و تا به امروز۱۰۰۰۰قرص نان پخت شده است.

وی این اقدام را مشارکت و کمک در طرح مواسات مومنانه جامعه عنوان کرد و گفت: خداوند این توفیق را داده تا بتوانیم با عضویت در موکبی که به نام سیدالشهداء است روزی خدمت به زائران و امروز خدمت به مردم مستمند را داشته باشیم.

وی بیان کرد: موکب سیدالشهداء سیرجان که در فصل‌های مختلف در کربلا ، قم، مشهد و جمکران به زائران عتبات و ائمه خدمت‌رسانی می‌کنند و امروزه با شرایط شیوع ویروس کرونا در روستای باسفهرجان مستقر شده است تا با پخت و توزیع نان رایگان یاری رسان آسیب دیدگان ویروس کرونا در سطح شهرستان باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.