×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
کمک ۸۰۰ میلیون ریالی مردم سیرجان به مددجویان کمیته امداد

به گزارش“سیرجان خبر” حسن خضری‌مقدم اظهار کرد: با توجه به این که از زمان تاسیس شبکه‌های نیکوکاری مدت کمی می‌گذرد، ولی خوشبختانه کمیته امداد شهرستان سیرجان در سال گذشته در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: ۱۵۵۴نفر از امدادیاران و نیکوکاران و ۱۱۱تشکل و مجمع هم در زمینه همکاری با مراکز نیکوکاری شهرستان سیرجان اعلام آمادگی کرده‌ و در نهایت ۱۶۷۰نفر از مددجویان و نیازمندان از مراکز نیکوکاری کمک و خدمت دریافت کرده‌اند.

خضری‌مقدم تصریح کرد: یکی از سیاست‌های امسال کمیته امداد، گسترش مشارکت‌های مردمی و به‌ویژه توسعه شبکه‌های نیکوکاری است.

وی گفت: این شبکه‌ها باهدف گسترش مشارکت‌های مردمی به محلات و مشارکت دادن مردم به عنوان یکی از پایه‌های جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها و شناسایی نیازمندان و خیران هر محله ایجاد شده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیرجان با اشاره به این که یکی از مهمترین اهداف تأسیس شبکه‌های نیکوکاری، تعامل بین توانمند و نیازمند است، اظهار کرد: با ایجاد این شبکه‌ها با محوریت مساجد، ظرفیت توانمندان هر محله بعد از شناسایی، در اختیار نیازمندان همان محله قرار می‌گیرد.

خضری‌مقدم خاطرنشان کرد: احیاء سنت‌های حسنه اسلامی از جمله احسان و نیکوکاری، ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه، توسعه مشارکت‌های محلی، واگذاری بعضی از وظایف به مردم و کاهش هزینه‌های اجرایی، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، نظارت‌های مردمی و معتمدان محلی در راستای توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده از دیگر اهداف راه‌اندازی شبکه‌های نیکوکاری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.