×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

“سیرجان خبر” انتشار تصاویر از پیکر مطهر یکی از شهدای حزب الله که در هنگام وداع خانواده اش اشک ریخت، در فضای رسانه های لبنان و منطقه طوفان به پا کرده است. این تصاویر مربوط است به پیکر “شهید عادل عبدالله حماده” از فرماندهان میدانی یگان کماندویی حزب الله موسوم به “قوات الرضوان” که در نبردهای منطقه القلمون به کاروان شهدای کربلاء یوسته است.

گریه شهید حزب الله در لحظه وداع با خانواده اش+تصاویر
به گفته حاضرین در مراسم وداع با پیکر شهید عادل حماده، به محض ورود همسر و دختر این شهید برای آخرین وداع، ناگهان قطرات اشک از گوشه چشمان شهید سرازیر شده است. این واقعه مورد تایید دهها نفر از حاضرین در این مراسم و موجب تشدید حزن و اندوه خانواده شهید حماده شده است. انتشار تصاویر اشک ریختن شهید بازتابهای وسیعی در رسانه های لبنانی و منطقه ای بدنبال داشته است.
گریه شهید حزب الله در لحظه وداع با خانواده اش+تصاویر
گروهی از کاربران فضای شبکه های اجتماعی با انتشار نظرات خود دلاورمردیهای رزمندگان مقاومت اسلامی در برابر تروریستهای تکفیری را ستوده و در وصف حادثه اشک ریختن شهید حماده گفتند: “چرا شهید حماده اشک نریزد در حالیکه شهیدان زنده اند و زندگان تحت تاثیر عواطف؟”. “شهدا جسم خود را ترک کرده و روح آنها تا ابد در میان ما باقی و حاضر و ناظر بر اعمال و عملکرد ما خواهند بود”.
گریه شهید حزب الله در لحظه وداع با خانواده+تصاویر
گریه شهید حزب الله در لحظه وداع با خانواده اش+تصاویر
گفتنی است ، شهید “عادل عبدالله حماده” از فرماندهان میدانی حزب الله در یگان ویژه کماندویی رضوان از اهالی روستای “الصوانه” در منطقه دلاور خیز “جبل عامل در جنوب لبنان و ساکن در محله “الجاموس” واقع در ضاحیه حومه جنوبی بیروت می باشد.
گریه شهید حزب الله در لحظه وداع با خانواده اش+تصاویر

لازم به ذکر است که این واقعه چندین ساعت پس از شهادت این فرمانده شهید حزب الله در نبردهای منطقه جرود عرسال با تروریستهای تکفیری “داعش” رخ داده است. عملیات پاکسازی منطقه مرزی لبنان با سوریه موسوم به القلمون از دو ماه پیش با مشارکت چندین هزار نفر از نیروهای ویژه کماندویی حزب الله آغاز و منجر به سیطره رزمندگان مقاومت بر بیش از ۸۵ درصد از بخشهای مختلف آن شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.