×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
گل‌گهر خود را برای میزبانی از پرسپولیس آماده می‌کند/ پافشاری مسئولان لیگ برای ماندن پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” تیم دسته اولی گل گهر سیرجان که شگفتی ساز این دوره از جام حذفی شده است در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در مقابل پرسپولیس صف آرایی می کند.

اما پرسپولیس می خواهد در کویر کرمان گرفتار تیم دسته یکی گل گهر نشود و تیم گل گهر که دو تیم لیگ برتری سپاهان ونفت مسجد سلیمان را در جام حذفی از پیش رو برداشته است در مرحله بعد میزبان پرسپولیس است اما همگان به میزبانی گل گهر در سیرجان خوشبین نیستند و قصد انجام بازی در کرمان را دارند.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات در مورد دیدار پرسپولیس در جام حذفی گفت : با توجه به صعود دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان در جام حذفی که میزبانش طبق قانون تیم کرمانی است  و با توجه به ظرفیت محدود ورزشگاه سیرجان و حضور تیم پر طرفدار پرسپولیس در استان کرمان، برای سازمان لیگ به هیچ وجه مقدور نیست دیدار فوق در سیرجان برگزار شود و این دیدار باید در کرمان انجام شود، البته تمامی این موارد در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ که امروز یا فردا برگزار می شود مطرح می‌شود و تصمیم گیری در این موارد منوط به نظر هیات رئیسه است.

یکی از مسئولان با شگاه گل گهر به خبرنگار ما گفت: ما به بهترین نحو از سپاهان پذیرایی کردیم و از پرسپولیس هم میزبانی خوبی خواهیم داشت، این میزبانی حق طبیعی ما است و اگر قرار باشد در سیرجان بازی نکنیم اصلا بازی نخواهیم کرد و پرسپولیس تجربه شکست تلخ سپاهان در سیرجان را نمی خواهد.

محمد نوری از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس گفته است:  تیمی که توانسته دو حریف لیگ برتری خود را حذف کند قطعاً تیم قدرتمندی است در ضمن این که ما اصلاً شناختی از تیم گل گهر و جو ورزشگاه خانگی این تیم نداریم و همین مسئله کارمان را سخت‌ تر می‌کند.

مختار جمعه زاده بازیکن گل گهر سیرجان در گفتگوی اختصاصی با “سیرجان خبر” گفت : گل گهر سیرجان به گل گهر غول کش معروف شده است واین تیم توانسته سه تیم قدرتمند را از پیش رو بردارد وتمام سعی ما به شکست پیروزی است والان همه بچه ها در آمادگی کامل به سر می برند.

جمعه زاده بیان کرد: بازی  گل گهر وپرسپولیس باید طبق قانون لیگ در سیرجان برگزار شود واگر خلاف این انجام شود نقض قانون است و نماینده فدراسیون ورزشگاه گل گهر را برای بازی سپاهان تایید کرده است واین ورزشگاه از نظر فنی بسیار مطلوب است.

وی در خصوص ماندن گل گهر در جام حذفی گفت: همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت وموقعیت خود را درجام حذفی تثبیت خواهیم کرد وقضاوت برای رسیدن به فینال بسیار سخت است.

جمعه زاده افزود: زمان بازی به احتمال زیاد بعد از ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است وحتما در سیرجان برگزار خواهد شد.

مسئول  روابط عمومی باشگاه فرهنکی ورزشی گل‌ گهربه خبرنگار ما گفت: این باشگاه دارای دو استادیوم فوتبال است که همزمان هر دو استادیوم خود را برای میزبانی از پرسپولیس تهران آماده می‌کند.

وی بیان کرد: باشگاه گل‌گهر در اقدامی مشترک با شورای تأمین شهرستان سیرجان و استان کرمان تمام تمهیدات  لازم برای برگزاری یک بازی آرام و به دور از هرگونه حاشیه را در نظر گرفته است.

پور رضا قلی اظهار داشت: استادیوم شماره یک گل‌گهر با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر (صندلی) در مجموعه ورزشی ۴ هکتاری گل‌گهر قرار دارد که در آستانه بهره‌برداری قرار دارد و استادیوم شماره ۲ گل‌گهر که در حال حاضر مسابقات این تیم در آن برگزار می‌شود ظرفیت ۳۰۰۰ نفری دارد که این باشگاه در اقدامی فوری در حال افزایش ظرفیت این ورزشگاه به ۴۰۰۰ نفر است.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.