×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
گل‌گهر سیرجان به مصاف گیتی‌پسند می‌رود

footballبه گزارش“سیرجان خبر” از هفته هشتم مسابقات فوتبال دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، صدرنشین گروه نخست رقابت‌ها بعد از ظهر امروز در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم گیتی‌پسند اصفهان می‌رود.

گل‌گهری‌ها هم‌اکنون با ۱۴ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارند و برای افزایش فاصله امتیازی خود با تیم‌های بالای جدولی باید سه امتیاز این دیدار حساس و خانگی را به حساب خود واریز کنند.

قاسم شهبا سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به آخرین وضعیت تیمش گفت: همه چیز برای ارائه یک بازی تماشاگر پسند مهیا شده است.

وی افزود: با توجه به پیروزی هفته گذشته برابر استقلال اهواز روحیه و انگیزه بازیکنان تیم دوچندان شده است و همه برای تداوم صدرنشینی تیم به دنبال پیروزی از این مسابقه هستیم و امیدوارم با برتری برابر حریف و کسب سه امتیاز از زمین خارج شویم.

شهبا بیان داشت: از حریف شناخت نسبی داریم و با اتکا به نقاط ضعف و قوت این تیم در این دیدار برنامه و سیستم خود را برای این بازی طراحی کرده‌ایم و امیدوارم بازیکنان تیم از نتایج چند هفته اخیر مغرور نشده باشند و با همان روحیه تلاش و دوندگی بار دیگر در میدان ظاهر شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیروزی در این دیدار گام محکمی برای اثبات شایستگی‌های گل‌گهر و بازیکنان بومی خود برداریم.

برگزاری نشست خبری پیش از دیدار ۲ تیم مس و داماش

نشست خبری سرمربیان دو تیم مس کرمان و داماش گیلان بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در هتل جهانگردی کرمان برگزار می‌شود.

پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان و افشین ناظمی سرمربی داماش در این نشست پاسخگوی سئوالات خبرنگاران هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.