×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
یادواره شهدای اصناف و هنرمند سیرجان برگزار شد/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” یادواره شهدای اصناف و هنرمند سیرجان روز یکشنبه با حضور مسئولان شهرستان،فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های شهدای شهرستان در سالن هلال احمر برگزار شد.

در این یادواره نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت:اصناف همواره در مقاطع حساس و تاریخی باهمراهی مردم به‌ویژه علما و روحانیت از جنبش مشروطه تا دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی در جریان انقلاب اسلامی با پشتیبانی مالی از مبارزات مردمی، تحصن و تعطیلی محل کسب در خط مقدم حضور داشته اند.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس افزود:نقش‌آفرینی اصناف و بازاریان تنها محدود به عرصه اجتماعی و اقتصادی وسیاسی  نیست بلکه در هنگامه خطر آن زمان که شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی هنوز بر جان و روح مردم  ننشسته بود و کشور درگیر جنگ تحمیلی شد در این ورطه هم، این اصناف و بازاریان بودند که با اتکا به ایمان و اخلاق ارزشی، روحیه انقلابی و منش اسلامی خود چالش‌های پیچیده در طول دوران دفاع مقدس را مدیریت کردند .

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس به نقش برجسته هنرمندان در دوران انقلاب ودفاع مقدس به ویژه درحوزه تبلیغات جنگ وانتقال ارزشها به نسل کنونی اشاره نمود.

وی با اشاره به  برگزاری یادواره شهداء اصناف و هنرمندان این کار را از جمله کارهای لازم ، ارزشمند و به یاد ماندنی دانست که می تواند در تبیین مسیر پیش رو و آینده فرزندان این مرز و بوم موثرباشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.