×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
یادواره شهید شاخص مداح، سردار شهید احمد شول در سیرجان برگزار شد/ رونمایی از سایت شهید شول

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع  “سیرجان خبر”، : همزمان با سالروز شهادت «میثم تمار» و روز مداحان همایش مداحان کشور روز شنبه ۲۶ مهر ماه در شهر سیرجان زادگاه مداح شهید «احمد شول» برگزار شد.

این مراسم از ساعت ۱۵ روز شنبه در حسینیه امام خمینی (ره) سیرجان برگزار شد ، این یادواره برای اولین بار در استان کرمان با حضور ۱۰۰تن از پیشکسوتان ، پیرغلامان ، نوغلامان و مداحین سراسر کشور جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مداحان و هیئت های مذهبی برگزارشد.

در ابتدای این مراسم که با حضور خانواده شهید شول، مقامات لشگری و کشوری، اعضای شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان و جمعی کثیری از مردم شهیدپرور شهرستان سیرجان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، سرهنگ شمس الدینی؛ فرمانده ناحیه سپاه سیرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از رشادت ها و جانبازی های سردار شهید احمد شول در طول جنگ تحمیلی پرداخت.

در ادامه  استاد «یدالله بهتاش» رییس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان، در خصوص انتخاب مداح شهید سردار احمد شول بعنوان شهید شاخص سال ۹۳ سازمان بسیج مداحان این انتخاب را به مردم شهید پرور سیرجان تبریک گفت و اظهار داشت: ما امروز یاد شهدا را گرامی می داریم ولی راه شهدا را آنطور که باید ادامه نمی دهیم و معضلاتی همچون، بی حجابی، کم رنگ شدن غیرت در جامعه، رشد قارچ گونه فرقه های انحرافی و… حاصل نادیده گرفتن راه شهدا است.

وی اظهار داشت: اگر خانواده اصلاح شود جامعه نیز اصلاح خواهد شد، خانواده ها با تربیت صحیح و اسلامی فرزندان می توانند از اشاعه فرهنگ بی عفتی و بی حجابی در جامعه جلوگیری کنند.

سردار مداحی؛ مسئول هیئت رزمندگان اسلام،  یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که به تبیین بحث فرقه شیرازی ها و اهدافی که این فرقه انحرافی دنبال می کند پرداخت و ضمن هشدار به جوانان، دقایقی در رابطه با حمایت این فرقه از بدعت هایی همچون قمه زنی، خود زنی و… در عزاداری ها که وارد مذهب تشیع شده توضیح داد و در رابطه با حمایت انگلستان و سایر کشورهای غربی از اینگونه فرقه ها که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود توضیح داد.

مداحی حاج «مرتضی طاهری» و حاج «مجتبی رمضانی» و تجلیل از خانواده شهید شول و تعدای از خانواده های شهدا و ایثارگر مداح منتخب کشور از دیگر برنامه های این همایش بود.

در پایان نیز از پایگاه اطلاع رسانی سردار شهید احمد شول  که توسط قرارگاه بصیرت سپاه استان طراحی و اجرا شده رونمایی شد. علاقه مندان می توانند جهت آشنایی بیشتر با این شهید بزرگوار به آدرس اینترنتی  shahidshul.ir مراجعه و از مطالب، عکس ها و فیلم های مربوط به این شهید بزرگوار استفاده کنند.

لازم به ذکر است، مداح شهید سردار احمد شول به عنوان شهید شاخص سال ۹۳ از سوی سازمان بسیج مداحان کشور انتخاب شده است.

 

1

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.