×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
۱۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد سیرجان احداث شد

sakhteman mehr maskanبه گزارش“سیرجان خبر” حسن خضری گفت: در دین مبین اسلام کمک و به هم نوع و یاری رساندن به افراد نیازمند بسیار سفارش شده است.

وی با اشاره به لزوم مشاکرت پررنگتر خیرین برای خدمت رسانی به افراد نیازمند تصریح کرد: طی سال جاری موفق به احداث ۱۴ واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن سیرجان شدیم.

خضری زیربنای این واحدها را هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی اعتباری معادل دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کمک های مردمی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد سیرجان در روز عید قربان را ۱۴۰ میلیون و ۶۲۵ هزار ریال عنوان و تصریح کرد: کمک های نقدی ۷۰ میلیون و ۶۲۵ هزار ریال و کمک های غیرنقدی نیز ۷۰ میلیون ریال بود که کمک های غیر نقدی در همان روز در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سیرجان ابراز داشت: در حال حاضر  شش هزار و ۳۰۰ خانوار از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند که طی سال جاری هزار و ۱۶۹ نفر به خودکفایی رسیدند.

خضری گفت: این افراد با دریافت ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات کمیته امداد و مشغول به کار شدن در زمینه‌های مختلف توانستند از زیر پوشش کمیته امداد خارج شوند و این امر باعث می شود که بستر لازم برای خدمت رسانی به سایر نیازمندان بیش از پیش فراهم شود.

این مسئول همچنین از اجرای طرح پیشگیری از سوء تغذیه کودکان زیر شش سال در این نهاد خبر داد و اذعان داشت: توجه به تغذیه کودکان بسیار حائز اهمیت است و می تواند در سلامت آنها تاثیرگذار باشد.

خضری یادآور شد: در حال حاضر ۱۱۰ کودک زیر شش سال شهرستان سیرجان تحت پوشش این طرح قرار دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.