×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
۲۰۰ نفر از زوج های تحت پوشش کمیته امداد سیرجان در دوره های آموزشی مسائل خانواده شرکت کردند

komite emdadبه گزارش“سیرجان خبر” حسن خضری اظهار داشت: دوره آموزشی مسائل خانواده ویژه ۲۰۰ نفر از زوج های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سیرجان برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی به مناسبت بزرگداشت روز خانواده با حضور زوج های جوان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سیرجان در محل کانون دائم کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

این مسئول هدف از برگزاری این دوره ه ی آموزشی را آموزش کامل مسائل خانواده به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سیرجان اعلام کرد واظهار داشت: در پایان این دوره آموزشی به زوج های جوانی که نام مقدس آن ها علی و فاطمه بود جوایزی اهدا شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان سیرجان همچنین از آغاز به کار اولین مرکز نیکوکاری کمیته امدادشهرستان سیرجان خبر داد.

این مسئول در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقاء کارکرد اجتماعی مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی خانواده های تحت حمایت افزود: براین اساس اولین مرکز نیکوکاری توسط کمیته امداد در شهرستان سیرجان راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: این مرکز با هدف شناسایی و ارتباط بیشتر با خیرین و موسسات خیریه و استفاده از ظرفیت های آنان در راستای ریشه کنی فقر و محرومیت، شناسایی و کمک رسانی به محرومان واقعی جامعه و مشترک یابی در خصوص صندوق صدقات و جمع آوری و توسعه مشارکت های مردمی راه اندازی شد.

این مسئول از خیرین و مردم نوعدوست شهرستان خواست که برای توسعه مراکز نیکوکاری با کمیته امداد این شهرستان همکاری کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان سیرجان همچنین از آموزش اصول بهداشت خانواده به ۱۹۲خانوار تحت پوشش این نهاد در این شهرستان خبر داد و افزود: این کلاس های آموزشی با هدف بهبود وضعیت بهداشتی خانواده های تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان به خانواده های شرکت کننده در این کلاس های آموزشی لوازم اولیه بهداشتی اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.