×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
۳۱۰ گواهینامه استاندارد در سیرجان صادر شد‌

alamat estandardبه گزارش “سیرجان خبر” ، سید ‌محمد یزدی ‌میرمخلصونی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره استاندارد سیرجان در نیمه نخست ‌سال‌جاری موفق به صدور ۳۱۰ گواهینامه استاندارد برای بیش از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم کالا شده است.

وی ارزش این میزان کالا را بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این کالاها شامل انواع پسته، مغز پسته و‌ خرما است که برای صدور‌ به کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای میانه‌ صادر شده است.

مسئول اداره استاندارد شهرستان سیرجان گفت‌: طی این مدت نیز ۱۹۳ اظهار‌نامه وارداتی برای کالاهای ‌مورد نیاز‌ کارخانه‌ها به گمرک منطقه ویژه اقتصادی سیرجان پس از آزمایش استاندارد و با ارزش بیش از ۳۱۷ میلیارد ریال صادر شد.

یزدی میرمخلصونی تعداد گواهینامه‌های صادر شده در واحدهای صنعتی را نیز ‌در نیمه نخست سال‌جاری، ۱۹۳ گواهینامه عنوان کرد و از ابطال پروانه ۶ مورد و به تعلیق انداختن پنج مورد گواهینامه استاندارد‌ در شرکت‌ها و محصولات تولیدی برخی کارخانه‌ها خبر داد.

وی‌ افزود‌: به دلیل عدم استاندارد دستگاه‌های شهر‌بازی سیرجان ‌تمام‌ دستگاه‌های بازی ‌تعطیل شد که با رفع مشکلات برخی از آن‌ها آغاز به کار کردند و مابقی نیز به دنبال استاندارد‌سازی برای دریافت گواهینامه لازم استاندارد هستند.

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.