×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
کشته و زخمی شدن ۳ نفر در سیرجان در درگیری و نزاع

دادستان شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر”اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه تریلر و پراید در محور ملک آباد صورت ،تریلر متواری و با تماس تلفنی هر دو خودرو به دوستان خود،در نجف شهر تریلر متوقف می شود.
وی درادامه گفت: مامورین کلانتری در حین برسی حادثه، تعدادی اراذل و اوباش که مربوط به دو طرف صحنه بودند با چاقو و قمه به مامورین حمله ور و یکی از مامورین از ناحیه گردن زخمی می شود،فرد مهاجم زمانیکه قصد خلع سلاح مامور را دارد در همین حین مامور برای دفاع از خود و متواری کردن اراذل و اوباش تیراندازی می نماید که فردی که نظاره گر حادثه بوده مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بعد از انتقال به بیمارستان و تلاش پزشکان برای نجات وی در بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

نیک ورزافزود:در این رابطه چهار نفر از متهمین دستگیر که یکی از آن ها از ناحیه پا زخمی شده و در بیمارستان تحت نظر می باشد و همچنین چند نفر دیگر نیز تحت تعقیب هستند،و در تست الکل هم جواب آزمایش آن ها مثبت و متاسفانه حالت عادی نداشته اند.

داد ستان سیرجان در پایان گفت:با خاطیان این درگیری به شدت برخورد خواهد شد واین پرونده طبق قانون بکارگیری سلاح برسی می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.