×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
۹ دی بیانگر استحکام نظام اسلامی با بصیرت و ولایت است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: حضور بی‌نظیر مردم در مراسم گرامیداشت ۹ دی بیانگر استحکام نظام اسلامی با بصیرت و ولایت است.

امام جمعه سیرجان با قدردانی از مسئولان و مردم سیرجان در مراسم روز ۹ دی بر وحدت و همدلی همه اقشار تاکید کرد و گفت: در دنیای پرآشوب کنونی دشمن می‌خواهد صفوف مستحکم ملت ایران را از هم جدا کند و امروز بر همه واجب است همچنان در برابر توطئه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی هوشیار و متحد باشیم.

وی موفقیت و اقتدار رزمایش پیامبر اعظم را به همه نیروهای مسلح و مردم و به ویژه فرماندهی کل قوا تبریک گفت و افزود: این رزمایش اقتدار و آمادگی ارتش را برای دفاع از مرزها و تمامیت ارضی کشور ایران به اثبات رساند و پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه و پاسخ به موضع خصمانه توطئه‌گران را در پی داشت.

خطیب جمعه سیرجان حمایت مجدد آمریکا از تکفیری‌ها، آل‌خلیفه و رژیم صهیونیستی و حتی پلیس قاتل آمریکایی در سخنان اخیر اوباما را نشان از استمرار خوی استکباری و ظالمانه سردمداران این کشور دانست و عنوان کرد: مردم آزاده جهان و حتی ملت آمریکا هم از این خوی استکباری سردمداران خود متنفر و معترض هستند.

حسینی اقدامات سرکوب‌گرانه رژیم آل خلیفه و بازداشت دبیر کل جمعیت الوفاق شیخ علی سلمان را محکوم کرد و گفت: مردم بحرین سال‌ها است که تظاهرات آرام برگزار می‌کنند و برای رسیدن به‌حق خودشان یعنی یک انتخابات آزاد و مردمی تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز جریحه‌دار کردن احساسات مردم و مقابله با آنان خطرناک خواهد بود و قطعا آل‌خلیفه پاسخگوی اقدامات نخواهد بود و اقدام اخیر این بازداشت و سرکوب مورد محکومیت مسلمانان و سردمداران برخی کشورها قرار گرفته است.

حسینی به آغاز ولایت امام زمان (عج) نیز اشاره داشت و همگان را به انتظار شایسته بر ظهورش دعوت کرد و گفت: منتظر واقعی، یار امام است و در جامعه و زندگی زمینه گناه و نقض ارزش‌های اسلامی را ندارد.

وی با قدردانی از اقدامات نهضت سوادآموزی در شهرستان اظهار کرد: اکنون که ریشه بی‌سوادی به میمنت نظام اسلامی در تمام نقاط خشکیده است و شاید هنوز تعداد انگشت‌شماری شرایط علم و سواد برای آنها فراهم نشده است، باید شناسایی و باسواد شوند.

حسینی ادامه داد: ملت عراق پیروز میدان نبرد با داعش است و آن‌قدر عرصه بر این گروه خطرناک که دست‌پرورده آمریکا و صهیونیسم هستند، تنگ شده که خود داعشی‌ها یکدیگر را اعدام می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.