×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
بزودی شاهد آزادی قدس قبله مسلمانان خواهیم بود

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان گفت: اتحاد و حرکت مسلمانان علیه ظلم و جنایات اشغالگران قدس و آمریکای جهانخوار هر روز بیشتر می شود.

وی ادامه داد: مقاومت هم قدرتی جهانی است که همراه با مسلمانان بیخ گوش آنان به مبارزه خود ادامه داده که بعد از بیش از هفت دهه مبارزه همچنان مقتدر و سربلند است. 

وی تاکید کرد: رژیم جعلی صهیونیستی تاب مقاومت در برابر قدرت جهانی اسلام را نخواهد داشت و بزودی شاهد آزادی قدس اول قبله مسلمانان خواهیم بود.

امام جمعه سیرجان با قدردانی از حضور گسترده مردم در آیین روز قدس اظهار داشت : روز قدس روز جهان اسلام است که همه مسلمانان با اتحاد و انسجام فریاد رهایی قدس را سردادند و این قدرت روزافزون موجب ترس و وحشت استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس شده و به شدت نگران هستند.

وی ادامه داد : روز قدس، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان انقلاب اسلامی برای آزادی قدس است و ما از جوانان دلاور و از مقاومت خوب و ماندگار فلسطین عزیز دفاع می کنیم و همچنان در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

خطیب جمعه سیرجان بیان کرد: فلسطین بعد از بیش از هفت دهه مبارزه، همچنان مقتدر و سربلند هویت خود را حفظ کرده و حتی گفتمان مقاومت را در برابر دشمنان از مقاومت با سنگ به مقاومت با سلاح و موشک ارتقا داده، این یعنی پیروزی نهایی که به آن دست یافته است.

 حجت الاسلام حسینی نظام اسلامی را مقتدر و قوی در منطقه برشمرد و گفت : همانطو که رهبری معظم انقلاب فرمودند در ایران قوی و مقتدر همه باید پای کار بیایند و در همه مباحث و مسائل اعم از نظامی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی برنامه ریزی اجرایی و عملیاتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید در همه زمینه ها جوانان پای کار بوده و قدرت اجرایی داشته باشند تا بتوانیم تحریم هایی که حربه دشمنان علیه ما قلمداد می شود خنثی کنیم.

امام جمعه سیرجان با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: فرصت کم است باید بهره ها را از فیض رحمت الهی بیشتر ببریم و امروز قدرت ایمان موج شد جهان غرب و استکبار در برابر مسلمانان شکست خورده اند و نتوانستند نقشه های شوم خود را در کشورهای مسلمان منطقه عملیاتی کنند.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته معلم افزود: معلم از دیدگاه اسلام و قرآن از جایگاه والایی برخوردار است و معلمان عزیزترین و محبوب‌ترین قشر هستند و مردم و جامعه مدیون معلمان سخت‌کوش و پرتلاش و با ایمان هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.