×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تعطیلی دو روزه مدارس کل استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” علیرضا رزم حسینی در نشست فوق العاده ستاد مدیریت استان کرمان با بیان اینکه تعطیلی مدارس به مدت دو روز برای پیشگیری از بیماری آنفولانزا در کل استان اعلام می شود گفت: تشکیل ستاد بحران تنها در زمان وقوع بحران نیست بلکه ستاد بحران برخی اوقات برای جلوگیری  از بروز مسائل بحرانی احتمالی انجام می شود.

وی اظهار کرد: از زمان احتمال شیوع این بیماری در هر هفته یک جلسه ستاد بحران تشکیل شده است و این کار به منظور پیشگیری و درمان این بیماری صورت گرفته است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه افزایش این بیماری در استان کرمان امری عادی است، ادامه داد: اگر ما شفافیت داشته باشیم، رسانه ها که مسئولیت اطلاع رسانی شفاف را دارند در حوزه عمل به وظایف خود اقدام می کنند و اطلاعات لازم به جامعه ارائه می شود.

وی تاکید کرد: در رابطه با این بیماری دغدغه ای نداریم که بخواهیم آمار را غلط بدهیم و در این رابطه به آموزش ، اطلاع رسانی و بیان حقایق درباره بیماری تاکید داریم.

رزم حسینی گفت: رسانه ها در این زمان باید با حساسیت مطالب را به جامعه انتقال داده و در حوزه آموزش و پیشگیری نیز به وظیفه اساسی خود عمل کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.