×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
حاشیه های دیدار تیم های گل گهر سیرجان و فولاد یزد

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” دیدار دو تیم فولاد یزد و گل گهر سیرجان بخاطر درگیری تماشاگران میزبان و میهمان برای دقایقی متوقف شد.

مسئول روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: در حالی که بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال و همچنین توافقات انجام گرفته در جلسه قبل از بازی هواداران ما باید در جایگاه پشت نیمکت تیم گل‌گهر مستقر شوند، اما بر خلاف این توافق نماینده فدراسیون، هواداران گل‌گهر را در میان تماشاچیان یزدی نشاندند و عملا جرقه این حواشی و تنش‌ها با تصمیم‌گیری اشتباه زده شد. در بین دو نیمه هواداران ما از سوی عده‌ای از طرفداران منتسب به تیم یزد محاصره شدند و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

مسئول روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: در این قضایا عده‌ای از هواداران ما به شدت آسیب دیده‌اند و با تلاش جمع دیگری از هواداران گل‌گهر افراد مضروب راهی بیمارستان شدند.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه گل گهر سیرجان با محکوم کردن این اقدام زشت، اعلام می‌کند با استناد به فیلم ضرب و شتم هوادارانش توسط تماشاچیان یزدی و گواهی پزشکی از نحوه میزبانی یزدی‌ها به فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند و خواستار برخورد مراجع قانونی با افراد خاطی است.

وی در پایان بیان کرد: باشگاه گل گهر سیرجان از اینکه به واسطه یک بازی فوتبال جمعی از هواداران خود را مصدوم و بر روی تخت بیمارستان می‌بیند آزرده خاطر است و برای برخورد با خاطیان این موضوع از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.