×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دشمن درصدد نفوذ در نظام اسلامی است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان با تسلیت اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: پیام اربعین در کربلا، کوفه و شام رسوایی بنی‌امیه را در پی داشت و امروز هم این حرکت رسواگر مستکبران و بنی‌امیه‌های زمان است.

وی بیان داشت: نقش حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در خطبه‌های خود حرکتی انقلابی برای زنده ماندن یاد و خاطره امام حسین (ع) و انقلاب کربلا بود و امروز هم حرکت میلیونی مسلمانان در کاروان اربعین اعتراض به ظلم و ستم استکبار جهانی و زنده نگه‌داشتن مسیر انقلاب کربلا در سال ۶۱ هجری است.

حسینی با تبریک هفته بسیج و با اشاره به سخنان رهبری معظم در جمع فرماندهان بسیج افزود‌: امروز هم درگیری اصلی در عرصه جهانی بین جبهه ارزشی با محوریت جمهوری اسلامی و جبهه کفر و ظلم با محوریت آمریکا و استکبار است و در حقیقت همان ستیز حق و باطل است که در نهایت حق پیروز و کفر و باطل نابود می‌شود و این وعده الهی به مسلمانان است.

وی تشکیل بسیج را یک پدیده ابتکاری و مبارک توسط حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت‌: بسیج برخواسته از متن مردم و نماینده مجموعه ملت است و بسیجیان در حقیقت با هدف والای الهی و با روحیه خستگی‌نا‌پذیر در هر میدانی که لازم باشد حضور دارند و از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی و ولایت دفاع می‌کنند و در مقابل دشمنان قدار نظام اسلامی می‌ایستند و مدافع هستند.

امام جمعه سیرجان احساس حقارت نکردن در برابر دشمن را با همه پیشرفت‌هایی که در مسیرهای علمی، هسته‌ای و موشکی به دست آورده‌ایم از ابزار پیروزی همیشگی و موثر عنوان کرد.

وی گفت: اقتدار نظام اسلامی ما مردمی است، هر جا مردم و بسیج هستند با عزت زندگی کرده‌ایم و محکم می‌ایستیم، در همه صحنه‌ها مدافع ارزش‌ها و انقلاب هستیم و یک قدم هم در برابر خواسته‌های دشمن عقب‌نشینی نمی‌کنیم و باید این روحیه حفظ شود.

حسینی حمایت از بسیج، دوری از اختلاف و تفرقه، پرهیز از زرق و برق دنیوی و تبعیت از ولایت را از جمله اصول پایبندی به اصل مبارزه با دشمنان و دفاع از مظلومان جهان به ویژه مردم کشورهای فلسطین، سوریه‌، یمن‌، بحرین و عراق اعلام کرد.

وی افزود‌: اسلام مدافع مظلومان است و ما و نظام اسلامی ایران و ملت انقلابی ایران دفاع از مظلومان را وظیفه انقلابی و اسلامی خود می‌داند، انقلاب سرخ کربلا و رهبر آزادگان جهان امام حسین (ع) این وظیفه و رسالت را بردوش مسلمانان گذاشته‌است و نمی‌توانیم با ظالمان و ستمگران سازش کنیم.

وی بر تلاش دشمن برای نفوذ در نظام اسلامی و کشور ایران اشاره کرد و گفت‌: نفوذ موردی و نفوذ شبکه‌ای و جریانی از مواردی است که امروز دشمن در صدد آن است.

امام جمعه سیرجان با اشاره به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی اظهار داشت: سیرجان افتخار حضور این نیرو را در دو مرکز آمادگاه و آموزش دریایی دارد.

حسینی ادامه داد: روز حماسه جاویدان نبرد ناوچه پیکان در هفتم آذر سال‌ ۵۹ را کسی فراموش نمی‌کند که سکوهای نفتی عراق به همراه توان نیروی دریایی صدام منهدم شد و اقتدار مرزهای آبی از دوران دفاع مقدس تا‌کنون و آینده هم به دست نیروی دریایی ما افتاد.

وی به دهم آذر روز مجلس هم اشاره کرد و گفت‌: این روز را به همه نمایندگان تبریک می‌گویم و امیدواریم نمایندگان مجلس همانند شهید مدرس عمل کنند و با تصویب قوانین مناسب تصمیم‌گیری آنها هم بر پایه ارزش‌ها و دفاع از ملت، نظام و ولایت باشد و در برابر زر، زور و تزویر استکبار و نفوذ بیگانگان قاطع و محکم عمل کنند و بایستند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.