×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
روابط عمومی فرمانداری سیرجان دستخوش بازی های سیاسی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، هنوز یک ماه از انتصاب سومین مدیر روابط عمومی فرمانداری دولت تدبیر و امید در سیرجان نمی گذرد که شایعاتی مبنی بر تغییر دوباره این مدیریت به گوش می رسد و موجب سردرگمی افکار اهالی رسانه شده است.

این در حالی است که این عزل و نصب ها در شرایطی صورت می گیرد که چند ماهی بیشتر به برگزاری انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی نمانده است.

اوایل سال جاری بود که حرف و حدیث ها برای تغییر در روابط عمومی فرمانداری سیرجان و جایگزینی یکی از مهره های اصلاح طلب مطرح شد، این گمانه زنی ها وقتی رنگ واقعیت به خود گرفت که مدیر اسبق روابط عمومی فرمانداری خود رسما اعلام کرد که مدت زمان ماموریت شش ماهه اش در این سمت به پایان رسیده است.

در روز های گذشته خبرهای ضد و نقیضی از سومین تغییر در روابط عمومی فرمانداری سیرجان در عمر دو ساله دولت تدبیر و امید به گوش می رسد که متوجه شدیم کم کم این شایعات رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرد.

اما آنچه که ذهن مردم و مخصوصا اصحاب رسانه ها را به خود مشغول کرده است تغییرات پی در پی و ناگهانی در این اداره مهم است و  اینگونه حرکت ها و رفتار های غیر منطقی سیاسی این ارگان مهم را شبیه به شرکت های خصوصی که نیرویی را به خدمت گرفته و بعد از یک ماه آن را حذف می کنند کرده است.

حال انگیزه مسئولین مربوط  برای تغییرات در مجموعه فرمانداری در آستانه انتخابات چیست؟ آیا غیر از راهبرد برنامه سیاسی هدف دیگری در میان است؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.