×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سکوت‌ تروریست‌ها درخصوص اخبار منتشر شده از هلاکت ریاض الاسعد

 riyaz alasad mokhalef soriبه گزارش “سیرجان خبر” به نقل ازتسنیم ، آنچه روز گذشته چهارشنبه در ریف لاذقیه در غرب سوریه اتفاق افتاد تاکید می‌کند که ارتش سوریه به خوبی از تحرکات دشمنان خود در منطقه در محاصره «سلمی» آگاه است.
مهمتر از همه آنکه این حادثه ثابت کرد که چرا ارتش سوریه بیش از دو سال است که این منطقه را به محاصره خود در آورده و حتما از این اقدام به دنبال تحقق هدفی مهم است که حوادث مکرر جاری در «سلمی» ثابت کننده این ادعا است.
در عرصه مطبوعاتی این امری متداول و رایج است که وقتی درباره امری خبرهای متناقضی منتشر می‌شود، این بدین معناست که حقایقی در جریان است که برخی از طرف‌های درگیری حاضر به افشای آن نیستند و این موضوع درباره خبرهای متناقض کشته شدن «ریاض الاسعد»، فرمانده سابق «ارتش آزاد سوریه» و همچنین موسس این ارتش منطبق است، چون در حالی‌که منابع خبری سوری خبر کشته شدن ریاض الاسعد در حمله روز گذشته ارتش سوریه در ریف لاذقیه را منتشر کردند، معارضان تاکنون هیچ واکنشی مبنی بر رد یا تایید این خبر نداشته‌اند و این نشان می‌دهد که آنها خواهان بیان برخی حقایق نیستند.
اما حمله ارتش سوریه به نشست سرکردگان گروه‌های مسلح در منطقه «سلمی» نشان می‌دهد، ضربه‌ای که به گروه‌های مسلح وارد شده نتایجی را به دنبال داشته مورد خوشایند این گروه‌ها نیست.
حمله ارتش سوریه به منطقه سلمی در ریف لاذقیه مشبه همان حمله تروریستی بود که در منطقه «المیادین» در شرق سوریه روی داد و براثر آن ریاض الاسعد در یک ترور ناکام یکی از پاهای خود را از دست داد و معارضان برای مدتی در قبال آن سکوت اختیار کرده بودند.
اما در خصوص اینکه ریاض الاسعد در ریف لاذقیه چه می‌کرد، باید گفت که وی پیش از اینکه دست به هر اقدامی بزند، توسط نیروهای ارتش سوریه با مقابله مواجه شد و آنچه در آن شک و تردیدی نیست، اینکه نشست سرکردگان اخیر ارتش آزاد در ریف لاذقیه با این هدف برگزار شد که این گروه‌های عملیات‌های تروریستی و مسلحانه جدیدی را در ریف لاذقیه پیش گیرند، اما با واکنش قاطع ارتش سوریه مواجه شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.