×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

“سیرجان خبر”، در ادامه توهین های عجیب و غریب اصلاح طلبان به ملت ایران حسین مرعشی امروز در گفت وگویی اقدام به فحاشی به مردم کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با توهین به مردم گفت: اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود یک ایرانی با شرف نیست.

مرعشی در بخش دیگری از مصاحبه توهین آمیزش درباره ممنوع‌الخبری یکی از سران فتنه مدعی شد: اصلاح‌طلبان سال‌هاست با محدودیت خو گرفته‌ و عادت کرده‌اند در این شرایط محدود هم به مردم خدمت کنند٬ ولی هیچ محدودیتی نمی‌تواند حضور اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی را تحت تاثیر قرار دهد.

این عضو شورای مرکزی کارگزاران بدون اشاره به دوران حاکمیت دولت سازندگی و اصلاحات٬ ایران را کشور در حال توسعه‌ای معرفی کرد که کارهای روی زمین مانده زیادی دارد و در عرصه فرهنگ و سیاست و اقتصاد و اجتماع با مشکلات واقعی و سختی مواجه است و حل و فصل این مشکلات از دست مدیران توانا و لایق و انسان‌های اهل گذشت و مدارا و انسان‌های کارآفرین و سازنده برمی‌آید.نمی‌توان کار کشور را بدون استفاده از منابع انسانی پیش برد.

مرعشی بدون اشاره به دوران محکومیتش به دلیل فتنه ۸۸ تاکید کرد: به عنوان فردی که در مدیریت‌های مختلف کار کرده و مسئولیت داشته است این تشخیص را دارم که اگر همه نیروهای کشور با تمام ظرفیت در صحنه باشیم و مدیریت کشور بتواند همه بردارها را با هم هماهنگ کند باز هم کشور با کمبود نیروی انسانی کارآمد مواجه خواهد بود و این برای کشور یک نقص به شمار می‌رود.

مرعشی مدعی شد: اینکه امروز یکی از سران فتنه ممنوع‌التصویر می‌شود و از فعالیت منع شود، وی ضرر نمی‌کند بلکه کشور ضرر می‌کند که از اعتبار رئیس جمهور سابق کشور نتوانسته برای پیشبرد کارها استفاده کند و از این دست ضررها در کشور فراوان داریم و خروجی این ضررها تعداد بالای بیکاران و افزایش مفاسد در کشور و حضور افراد نالایق در پست‌های مدیریتی است که در نهایت زندگی مردم شیرینی خود را از دست خواهد داد.

 مرعشی بدون اشاره به سهم خواهی اصلاح طلبان از دولت گفت: بزرگترین قدم را اصلاح‌طلبان در خرداد ۹۲ برداشتند. آنها با وجود همه محدودیت‌ها ، با یک گذشت و سینه‌ای فراخ و علی‌رغم رنجیدن آقای خاتمی و رد صلاحیت آقای هاشمی بار دیگر وارد انتخابات شدند و در همان میدانی که نظام رقابت را به رسمیت شناخته بود، دست به انتخاب زده و سرنوشت کشور را عوض کردند.

مرعشی درباره فعالیت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان سال جاری نیز گفت: من سخنگوی ایشان نیستم اما مردم در فضای سیاسی ایران متوجه نقش و جایگاه مهم خبرگان در فضای کشور هستند و علاقه دارند در انتخابات شرکت کنند و ما هم امیدواریم با رعایت خط قرمزهای نظام لیست‌های کاملی در انتخابات خبرگان منتشر کنیم.

مرعشی بدون اشاره به پیشینه سیاه اصلاحات در ذهن مردم و نقش آفرینی آن ها در فتنه تاکید کرد :با توجه به اینکه خواست مردم تشکیل مجلس خبرگان با پشتوانه قوی است٬ اصلاح‌طلبان در مجلس خبرگان حضور خواهند داشت.

آرمان کرمان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.