×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مقابله با فتنه اقدام اعتدالی استاندار شجاع کرمان

به گزارش” “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان، فتنه همواره رنگ فتنه دارد. گذر زمان، شعار و حتی اشخاص هم نمی توانند معنای آن را عوض کنند. خط قرمزی که رهبری و مردم نسبت به آن بارها هشدار داده اند اما با وجود آن که همه اذعان دارند فتنه خط قرمز رهبری و مردم است، هنوز عده ای هستند که قصد ایجاد ارتباط و برگرداندن فتنه گران به جامعه دارند.

جالبتر این که اگر کسی از بدنه دولت در هر سطحی بخواهد به این خواسته ی رهبری و ملت پاسخ دهد و در برابر اقدامات ناشایست برخی افراد بایستد او را تخریب شخصیت کرده و تهدید می کنند که نامه می دهیم به بزرگان و اعتراض خود را بیان خواهیم کرد و …

مثالش همین شهر خودمان ، کرمان، در چند هفته اخیر شاهد کش مکش های متعدد برای عزل حجت‌الاسلام عباس اسلامی، مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استاندار در پی دیدار او با یکی از سران فتنه بوده است. موضوعی که برای مردم ولایت مدار استان و همه ی مسئولینی که بر خط رهبری و عدالت هستند  قابل قبول نبود.

بی هیچ ریب و شکی اقدام استاندار محترم مبنی بر، برکناری اسلامی از سمت خویش مرهمی بود بر زخم های کرمانی ها تا بدانند عدالت و اعتدال _شعاری که اجرا شدنش جرأت می خواهد _ خوشبختانه از سوی استاندار کرمان اجرا شده است، اقدامی که ارتباط و نزدیکی استاندار را با مردم انقلابی کرمان نشان داد.

جالب است که در این میان برخی از احزاب نامه می نویسند و می گویند که حامی دولت هستیم اما به برخی از رفتارها معترضیم و از این که استاندار کرمان به خطوط رهبری و خواسته ی شهروندان توجه نموده  و مدیر کل سیاسی و انتخاباتی خود را از سمت برکنار کرده است ، انتقاد کرده اند و این اقدام استاندار را یک اشتباه خوانده اند.

سوال این جاست که آیا توجه استاندار به خطوط رهبری و خواسته ی شهروندان یک اقدامی اشتباه است و یا دیدار بابزرگان اصلاح طلبی که از  سران فتنه  بوده و تنها هزاران میلیارد تومان ضرر مالی اقدامات غیر قانونی شان بوده است؟

حزب دیگری از برکناری اسلامی در این برهه از زمان، اظهار تاسف کرده است و این چنین بیان می کند که مدیر کل سیاسی انتخاباتی استاندار فردی راستگو و صادق است این در حالی است که معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان یکی از دلایل برکناری وی را تخلف تشکیلاتی و عدم صداقت در برابر رده مافوق عنوان کرده است.

هر چند که عدم حضور وی در مراسم تودیع ، خود نشان از بی توجهی به مسئولین و مردم کرمان بود و نامه ی استعفای وی درست سه روز بعد از برکناری اش خالی از اما و اگر نیست، اما در میان همه ی پیغام ها و  نامه نگاری ها ، اقدام انقلابی و شجاعانه ی استاندار محترم است که قابل ستایش از سوی مردم کرمان بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.