×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
واکنش ائمه جمعه سراسر استان کرمان به اقدام هنجارشکنانه فتنه گران

به گزارش “سیرجان خبر”،در پی سو استفاده های سیاسی یک جریان خاص برای تطهیر فتنه گران در آن، ائمه جمعه سراسر استان کرمان در خطبه های امروز نماز جمعه این اقدام تفرقه افکنانه را محکوم کردند.

فتنه گران در میان مردم جایی ندارند

حجت الاسلام علی تویسرکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته راور، گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که عده ای در کشور راه افتادن و به بهانه هایی می خواهند سران فتنه را تطهیر کنند، اما باید بگوییم که فتنه گران دیگر در میان مردم جایی ندارند و با توجه به جرم بزرگی که سران فتنه مرتکب شدند بر طبق محکمه الهی محکوم به اعدام بودند و می بایست این حکم اجرا می شد اما رائفت مقام معظم رهبری و اینکه ایشان مصلحت کشور را در نظر گرفتند، این کار صورت نگرفت.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه فتنه گران هنوز هم از حرف خود برنگشتند و ادعای تقلب در انتخابات را دارند،تصریح کرد: بحمدالله شما مردمی بیدار و بصیر هستید و مسئولیت شما این است که کسانی را که در وادی سیاست کر و کور شده اند کنار بگذارید.

وی در ادامه از نمایندگان حوزه های انتخابی در سطح استان کرمان و بخصوص دو نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و عنوان کرد: انصافاً شهادت می دهیم این دو نماینده پیگیر مسائل راور به صورت جد بودند و فعالیت های بسیار خوبی داشتند و ان شاءالله مردم هم قدردان هستند و در آینده نیز با بصیرت و هوشیاری لازم بتوانیم مجلسی بالنده و بهتر در خدمت ولایت داشته باشیم که دلسوزانه به این کشور و ملت خدمت کنند.

در دولت فراجناحی نباید یک گروه از آن سوء استفاده کنند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان به برگزاری همایش گرامیداشت خیر مدرسه ساز در کرمان اشاره کرد و گفت: این خیرخوددش این مراسم را تحریم کرده بود و شرکت نکرده است اما از این همایش به غیر از تجلیل استفاده شد و در آن افرادی خاص شرکت داشتند و پیام هایی از سران فتنه ۸۸ در آن قرائت شد.

وی ادامه داد: اینگونه مجلس ها محکوم هستند و مسئولینی که دغدغه وحدت استان را دارند نباید بگذارند که چنین کارهایی صورت گیرد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: چهره فتنه گران هیچ جا و هیچ مکانی نه در مراسم و همایش نه در دانشگاه ها نباید نشان داده شود اینها خون به دل مردم کردند و باعث اتش کشیده شدن مساجد شدند.

وی تصریح کرد: این دولت نباید متعلق به یک جناح باشد رئیس جمهور می گوید ما فراجناحی هستیم اگر چنین است پس حضور این افراد و برخورد با آنها باید شفاف سازی شود تا زمانیکه یک گروه از این دولت سوء استفاده کنند این دولت دیگر فراجناحی نیست.

دوری از فتنه تنها راه آرامش است

حجت‎الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه‎های نماز جمعه شهرستان کهنوج با توجه به تطهیر برخی از سران فتنه و قرائت پیام یکی از آنان در کرمان، تصریح کرد: قرائت پیام یکی از سران فتنه در نکوداشت عطا احمدی خیّر مدرسه‎ساز جای تأسف دارد،و دوری از فتنه تنها راه آرامش است.

 معرفی سران فتنه به اسم انتخابات محکوم است

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند عنوان کرد: در آستانه انتخابات هستیم و باید مراقب بود غفلت نکنیم تا دشمنان همانند سال ۸۸ در کشور آشوب به پا نکنند.

ابراهیمی ادامه داد: هر جریانی که به اسم انتخابات قصد معرفی کردن سران فتنه را داشته‌باشد، به شدت محکوم می‌کنیم، در فتنه ۸۸ یادمان نرفته که چه شعارهایی علیه نظام و… دادند.

وی بیان داشت: در این راستا دشمنان خارجی هم از آنها حمایت کردند، لذا همه جناح‌ها باید دشمن‌شناس باشند و نباید عامل نفوذ دشمن شوند.

مسئولان موضع خود را نسبت به فتنه‌گران مشخص کنند‌

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به مراسم تجلیل از خیر مدرسه‌ساز استان کرمان عطا احمدی عنوان کرد: در استان کرمان شاهد پروژه نفوذ دشمن بودیم و در جلسه‌ای که به نام خیر مدرسه‌ساز گرفته شده‌بود، اما به کام فتنه‌گران تمام شد‌.

رنجبر‌ماهانی تصریح کرد: در این جلسه پیام یکی از سران فتنه قرائت شد، مسئولانی که در این جلسه حضور داشتند یا دوست آنهایند و یا دشمن، اگر دوست فتنه‌گران هستند، بگویند تا ما هم اطلاع داشته‌باشیم و اگر دشمنند چرا جلسه را ترک نکرده و اعلام برائت و انزجار خود را نشان ندادند‌.

وی ابراز داشت: مسئولانی که در سطح استان کرمان در این جلسه حضور داشتند، موضع خود را نسبت به فتنه‌گران معلوم و مشخص کنند‌.

این درد جامعه است

حجت‌الاسلام احمد نجنو ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه گنج با بیان اینکه برخی از افراد در برخی از مراسم‌ها نامی از فتنه‌گران می‌آورند، تصریح کرد: در هفته گذشته در تجلیلی که در کرمان از خیّر مدرسه‌ساز صورت گرفت، برخی از افراد از فتنه‌گران اسم بردند و در ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) با کف و سوت شادی کردند که این رویداد در شأن محبت اهل بیت (ع) نیست و جزو دردهای جامعه است.

می‌خواهند از نجابت مردم استان کرمان سوءاستفاده کنند

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه جیرفت با اشاره به مسئله نفوذ «جریانی» در جامعه عنوان کرد: برخی افراد در آستانه انتخابات جریانی را در جامعه فعال می‌کنند و در ماه‌های اخیر شروع به تشکیل حزب داده‌اند، حزب‌هایی که نخ‌نما شده است و جایگاه و اعتباری ندارد با تغییر نام‌هایشان احیا می‌کنند و اینکه برخی افراد بیایند و فلان حزب را تأسیس کنند و بروند، پذیرفته نیست و افرادی که دل در گرو انقلاب دارند، باید این مطالب را رصد کنند و مطالبه‌گری داشته باشند.

وی با اشاره به سران فتنه و خسارت‌هایی که به نظام وارد کردند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «اگر این افراد بیایند و از ملت عذرخواهی کنند، ملت آن‌ها را می‌پذیرد» اما آن‌ها به شکل دیگری برخورد کردند و اکنون نیز جلساتی با عنوان تجلیل از خیران می‌گذارند و از فتنه‌گران تجلیل می‌کنند که مردم باید هوشیار باشند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: در جلسه‌ای دیگر می‌گویند در استان کرمان تنها دو استاندار خدمت کردند و از استاندارانی نام می‌برند که از فتنه حمایت کردند و دادگاه هم بر علیه آنها رأی صادر کرده است و این‌ها از جمله جریاناتی هستند که قصد نفوذ دارند و می‌خواهند از نجابت مردم استان کرمان سوءاستفاده کنند و مردم باید لحظه به لحظه برنامه‌های آن‌ها را رصد کنند.

امام جمعه ماهان: مسئولین نباید اجازه دهند کرمان حیات خلوت فتنه گران شود.

امام جمعه فهرج: مسئولین استان باید پاسخگوی هتک حرمت محرم و صفر باشند.

امام جمعه منوجان: حمایت از فتنه جفا به خون امام و شهداست.

امام جمعه چترود: آقای دعائی دست به دست فتنه گران داده است.

امام جمعه بردسیر: حرکت این آقایان را محکوم می کنیم.

امام جمعه فاریاب: اجازه نمی دهیم فتنه گران در کرمان جولان دهند.

امام جمعه رابر: این آخرین اخطار به فتنه گران است.

امام جمعه اندوهجرد: فتنه گر محکوم ابدیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.