×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نوزاد رها شده در سیرجان آسمانی شد/ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” نوزادی که درب یک خانه روبروی کاروان ابوالفضل(ع) رها شده بود توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شد.

بر مبنای این ساعت ۱۷ روز چهارشنبه والدین این کودک پس از مراجعه به درب یک منزل مقابل کاروان ابوالفضل(ع)، کودک را داخل نایلون قرار داده و پس از به صدا در آوردن زنگ خانه متواری می شوند که پس از حضور مردم و اطلاع به مراکز امدادی کودک توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان منتقل شد.

مدیر بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار داشت:ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه والدین این کودک پس از مراجعه به درب یک منزل مقابل کاروان ابوالفضل(ع)، کودک را داخل نایلون قرار داد و آن را درب یک منزل رها کرده و متواری شدند.

نژادمنساری اظهار داشت:پس از اطلاع مردم به اورژانس یک اکیپ امدادی به محل مورد نظر مراجعه و این نوزاد به بیمارستان منتقل می شود و زمانی که نوزاد به بیمارستان می رسد در اثر سرما شدید علائم حیاتی خود را از دست داده بود.

وی در پایان گفت:عملیات احیا نوزاد توسط پرسنل بیمارستان انجام پذیرفت که متاسفانه نوزاد به علت سرمازدگی زیاد جان خود را از دست داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.