×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
اجتماع بزرگ بیعت با ولایت در مصلی قدس ارزوئیه

به گزارش سیرجان خبر اجتماع بزرگ بیعت با ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان و با حضور مردم انقلابی و ولایتمدار ارزوئیه برگزار شد.

در این مراسم پس از عرض خیر مقدم توسط امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان ارزوئیه فرمانده سپاه شهرستان به نمایندگی از طرف بسیجیان ، مردم و مسئولین بخشی از خدمات و فعالیت های امام جمعه شهر را بیان کرد و گفت زمزمه هایی شنیده می شود که امام جمعه مردم ارزوئیه در خواست جابجایی به شهر دیگری داده است ما بسیجیان و مردم انقلابی ارزوئیه خواهان ادامه حضور ایشان در شهرستان هستیم.

در ادامه از طرف فرماندار ، شورای تامین، کمیته امداد و شرکت اسفندقه با تقدیم هدایایی از امام جمعه شهرمان تقدیر و تجلیل شد و به پاس زحمات جناب آقای دکترنصرالله پور نماینده ولی فقیه در شهرستان با اهدای لوحی ازطرف شهردار ایشان را به عنوان شهروند افتخاری شهر ارزوئیه برگزیدند و نام ایشان در میان شهروندان شهر ارزوئیه ثبت گردید.

در ابتدای مراسم استقبال و در حاشیه ی سفر با برکت نماینده معظم ولی فقیه در استان کرمان به شهرستان ارزوئیه طرح فرهنگی و مهدوی سه شنبه های مهدوی توسط ایشان و با حضور مردم و مسئولین افتتاح شد. این برنامه امام زمانی هر هفته سه شنبه ها در نقاط مختلف شهر برگزار خواهد شد.

اجرای مهد کودک مهدوی در مصلی قدس در طرح سه شنبه های مهدوی در مراسم سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه توسط اعضای طرح سه شنبه های مهدوی با همکاری خادمیاران رضوی از دیگر برنامه ها بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.