×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
احداث پردیس دانشگاه بین‌الملل در منطقه ویژه سیرجان

به گزار ش “سیرجان خبر”، سیدمحمد صدری در سفر یک روزه خود به این شهرستان و بازدید از دانشگاه سیرجان، اظهار کرد: با اختصاص ۳ هکتار زمین در بهترین نقطه منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، پردیس دانشگاه بین‌الملل در این شهرستان احداث می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با توجه به بعضی معافیت‌ها و موقعیت‌های ویژه در این مناطق،  پردیس دانشگاه بین‌الملل در این شهرستان احداث می‌شود، افزود: با برگزاری مباحث علمی درباره این مناطق که نیازمند پژوهش هستند، گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته می‌شود.

 

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام نور کشور گفت: یکی از این مناطق ویژه سیرجان است که با کمک خیران، پردیس دانشگاه بین‌الملل در این شهرستان احداث می‌شود و دانشگاه پیام نور نیز در اتمام این طرح مهم ملی سهیم و پی‌گیر است.

 

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان نیز در این بازدید، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در سطح استان با ۳۰ واحد و مرکز یکی از دانشگاه‌های جامع استان به شمار می‌رود.

 

حمید تابلی افزود: اختصاص ۳ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان حرکت خوبی برای تعالی استان در سطح کارشناسی ارشد و دکتری و در واحد بین‌الملل است و امروز ما در راستای رسالت خود به سمت رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری پیش می‌رویم.

 

وی گفت: امسال برای نخستین بار رشته دکترای شیمی با گرایش تجزیه در دانشگاه پیام نور مرکز استان دانشجو می‌پذیرد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان خاطرنشان کرد: تا ساخت و اتمام پردیس دانشگاه بین‌الملل سیرجان، یک ساختمان ۷۰۰ متر مربعی برای راه‌اندازی این واحد بین‌الملل اختصاص داده می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.