×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
افتتاح دفتر نمایندگی مرکز آموزش شهدای نداجا در دانشگاه آزاد سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر”امیر دریادار دوم ستاد مهدی شعبانزاده فرمانده مرکز آموزش شهدای نداجا در این مراسم گفت: همکاری مرکز آموزش شهدای نداجا با واحد سیرجان باعث رشد و ایجاد پله‌های ترقی در تمامی زمینه‌ها است.

شعبانزاده افزود: افتتاح این دفتر گامی است برای عملی ساختن تفاهم‌نامه‌ای که قبلاً با واحد سیرجان منعقد کردیم و امیدواریم شاهد موفقیت‌ها و همکاری‌های دو مجموعه باشیم.

وی با توجه به دستاوردهای نیروی دریایی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دریا توجه ویژه‌ای شده است و در حوزه‌های تجاری، اقتصادی و صیانت دریایی در منطقه حرف نخست را می‌زنیم.

فرمانده مرکز آموزش شهدای نداجا اظهار کرد: از دانشگاه انتظار داریم در ارائه پروژه‌های کاربردی و بروز برای افزایش اقتدار نیروی دریایی راهبردی، تعامل بیشتر با نیروی دریایی راهبردی با هدف تبادل نظر برای ساخت پروژه‌های مورد نظر و معرفی دانشجویان نخبه و دارای ایده برای به ثمر رساندن ایده‌های دریامحور با مرکز آموزش شهدای نداجا همکاری کند.

علی یعقوبی پور رئیس واحد سیرجان نیز در این مراسم گفت: با افتتاح دفتر نمایندگی نیروی دریایی در واحد سیرجان نقطه عطفی در تاریخ این دانشگاه بوجود آمد و خط ارتباطی دانشگاه با مرکز آموزش شهدای نداجا صورت گرفت که وجه اشتراک فعالیت‌های دانشگاه و مرکز آموزش شهدای نداجا است.

یعقوبی پور بیان کرد: افتتاح این دفتر در راستای تفاهم نامه‌ای است که قبلا بین دو مجموعه به امضا رسیده که امروز شاهد نخستین گام عملیاتی شدن آن هستیم؛ در این ارتباط هم اثر می‌پذیریم و هم اثر می‌گذاریم و به نوعی یک تفاهم‌نامه برد، برد است و هر دو سازمان از آن نفع می‌برند.

وی عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های پژوهشی واحد سیرجان ایجاد مرکز رشد است که مکانی مناسب با امکانات و تجهیزات و منابع مالی برای عملیاتی شدن ایده، ایده پردازان است و محدود به دانشگاه نیز نخواهد بود و جوانان بیرون از دانشگاه نیز می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

این مسئول اظهار کرد: برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و تبادل علمی پژوهشی مشترک بین دانشگاه و مرکز آموزش شهدای نداجا نیازمند برقراری ارتباط بود که با راه‌اندازی این دفتر برقرار شد و امیدواریم بزودی بتوانیم همایش‌ها و کنفرانس‌های مشترکی برگزار کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.