×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
امشب؛ پایان مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری ۹۳/ ثبت‌نام ۶۴۰ هزار نفر تاکنون

konkorبه گزارش“سیرجان خبر” حسین توکلی مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: ثبت‌نام داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که از ساعت ۱۴ روز شنبه، ۱۶ آذرماه آغاز شده است، ساعت ۲۴ امروز پایان می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان شرکت در رقابت‌های آزمون سراسری سال ۹۳ در دوره‌های روزانه، نوبت دوم ( شبانه)، نیمه حضوری مجازی و بین المللی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کد رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد که پذیرش در آن‌ها بر اساس آزمون صورت می گیرد، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی، غیرانتفاعی و غیردولتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه، ۲۳ آذرماه ۹۲ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که ثبت‌نام خود را تاکنون انجام نداده‌اند،طی امروز ثبت نام خود را انجام دهند و قبل از تکمیل تقاضانامه الکترونیکی، مطالب دفترچه راهنمای این آزمون را به دقت مطالعه کنند.

توکلی یادآور شد: داوطلبان پذیرش در رشته‌های دانشگاه فرهنگیان (مراکز تربیت معلم سابق)، دانشگاه آزاد اسلامی و حتی رشته‌های بدون آزمون (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) نیز ضرورت دارد حداکثر تا پایان امشب ساعت ۲۴ امروز ۲۳ آذرماه به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۳ اقدام کنند.

وی ضمن توصیه به داوطلبان علاقه مند برای ثبت نام در این آزمون تا پایان امروز،  ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز، ۶۴۰ هزار داوطلب برای ثبت نام در آزمون سراسری ثبت نام کرده‌اند.

آزمون سراسری سال ۹۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه، پنجم و ششم تیرماه و صبح روز شنبه، هفتم تیرماه در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.