×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
باید مسیر همه ما راه ولایت و رهبری باشد/سبک زندگی فاطمه(س) دفاع جانانه از ولایت بود

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت:‌ ما به دشمنان خود آنقدر امتیاز برای تعامل داده‌ایم که از ظرفیت‌ های موجود مملکت خود و استقلال و خودکفایی عقب می‌مانیم در صورتی که هنوز تحریم‌ها و توهین‌ها به جای خود است و دولت باید در رویه خود با مسائل خارجی تجدید نظر کند و با حفظ عزت و کرامت ملت ایران با جهان معامله داشته باشد.

وی ابراز داشت: باید مسیر همه ما راه ولایت و رهبری باشد و هماهنگ با رهبری باشیم تا هم جلب رضایت مردم را داشته باشیم وهم قدرت نظام اسلامی حفظ شود.

امام جمعه سیرجان عنوان کرد: از دولت عزیز و وزرا درخواست می‌کنیم از رهبری مشورت بگیرند و هرچه رهبری صلاح بدانند، عمل شود تا چهارچوب نظام اسلامی حفظ شود که متکی بر ولایت مطلقه فقیه است.

حسینی بیان کرد: امروز اگر هم بر دولت انتقاد می‌کنیم، فرمایش رهبری است که انتقاد سازنده داشته باشید تا به مسائل کمک شود، لذا امروز ما رسیدن به خودکفایی را در اقتصاد مقاومتی می‌بینیم که باید با همکاری مردم و برنامه‌ریزی مسئولان اجرا شود و اگر ما وابسته نباشیم، همچنان قدرتمند می‌مانیم و تحریم و تهدید هم اثری ندارد.

وی با انتقاد از قطعنامه ضد حقوق بشر برای ایران گفت: کار استکبار و آمریکا چپاول است، وضعیت افغانستان، عراق، سوریه و اخیرا اوکراین را ببینید و قضاوت کنید چه کسانی حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند و ما این دخالت‌های همیشگی را در امور کشورمان محکوم می‌کنیم.

حسینی پیاده کردن فرهنگ علوی و فاطمی در خانواده و جامعه را تنها راه علاج مشکلات عنوان کرد و از هجمه برنامه‌های ماهواره‌ای انتقاد کرد و گفت: خانواده‌ها خواسته و ناخواسته این ابزار مخرب را به کار می‌گیرند.

وی اذعان داشت: این ماهواره که خواسته دشمنان است و برنامه‌ریزی و هدایت هم توسط آنها می‌شود مردم را عجیب گرفتار کرده است و زمینه فساد و گناه را فراهم کرده که باید خانواده‌ها برای حفظ جوانان خود اقدام کنند.

حسینی با یادآوری تاریخ زندگی حضرت زهرا (س)ع ایشان را مدافع ولایت دانست و افزود: مهمترین نکته‌ای که در سبک زندگی فاطمی است، دفاع جانانه از ولایت بود و ایشان شعار نمی‌داد تا جایی که جانش در راه مولایش و ولایت نثار کرد و امروز وظیفه هم پیروان فاطمی همراهی و پیروی از ولایت است.

امام جمعه سیرجان تخریب بارگاه‌های عمار یاسر و اویس قرنی در سوریه را محکوم کرد و خواستار ایستادگی شیعیان و فریاد اعتراض آنها در قبال این جنایت‌ها شد و افزود: شهادت طلبه امر به معروف و نهی از منکر را نیز محکوم کرده و خواستار اشد مجازات برای عاملان شهادت این شهید عزیز هستیم نه اینکه پرونده مختومه شود.

حسینی از زحمات محمدعلی توحیدی فرماندار سابق سیرجان که اخیرا فرماندار کرمان شده است، تقدیر کرد و مسئولان را به حفظ وحدت و عمل به فرامین رهبری دعوت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.