×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیرجان در خصوص FATF

به گزارش “سیرجان خبر” FATF اصطلاحی است که طی دو سال و نیم گذشته در جامعه ی ایران شناخته شده است، نامی که همواره با مضمون تحریم عجین بوده است زیرا این سازمان از قریب به ۸ سال پیش به بهانه های مختلف و غیرقابل اثبات، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده و موج گسترده ای از انواع فشارهای مالی را علیه آن راه اندازی کرده است. و هر روز بر شدت آن افزوده می شود؛ بطوری که در گذشته هفته ای نبوده که سنای آمریکا و هم دستانشان لایحه و یا بیانیه ای علیه ایران و تشدید تحریم ها تصویب و صادر نکرده باشند.
FATF به ظاهر سعی دارد جلوی تخلفات مالی به ویژه پولشویی را بگیرد اما در حقیقت این سازمان اهرم فشاری برای محقق شدن اهداف جهانخوارانه‌ی دولتمردان آمریکا است و تمام توان خود را برای فشار به کشورهای مخالف سیاست‌های ایالات متحده‌ی آمریکا، آن هم از طریق اعمال تحریم‌هایی با دلایل واهی و غیر مستند، به کار گرفته است.
جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت کرده است که یکی از بزرگترین مبارزان تروریست بوده و از لحاظ مالی نیز تمامی قوانین لازم در جهت شفاف سازی و دوری از پولشویی رعایت نموده است. بنابراین تمامی فشارها و تحریم های چندباره از سوی سردمداران غربی تنها در راستای جلوگیری از مبارزه ی ایران با تروریست هایی که دست پرورده ی غرب هستند.
بنابراین بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان ضمن محکوم نمودن این دستور العمل ضد ایرانی که برای دستیابی مستکبران و دشمنان به اهداف شرورانه خود است ، به نمایندگان و مسئولین کشور هشدار می دهد که هرگز زیر بار این اقدام نروند و با پذیرفتن این دستور العمل مراقب پیامد ها و عواقب آن باشند و خود را آماده کنند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.