×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
تهدیدات دشمن بخاطر اقتدار و استقلال به‌دست آمده در انقلاب است/ قدرت دفاعی در گرو پیشرفت‌های نظامی و همبستگی همه نیروهای مسلح است

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” ناخدا شهرام منصوری‌مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تهدیدهای امروز دشمن هم به‌خاطر اقتدار و استقلال به‌دست آمده در انقلاب است و سردمداران امروز آمریکا نمی‌دانند که قدرت ملت ما در اتحاد و همبستگی بزرگترین قدرت منطقه است و تهدید برای این ملت معنا و مفهومی ندارد.

وی با تشریح پیوستن ارتش به صفوف مردم در سال ۵۷ گفت: ارتش ما فرزندان ملت بودند و به کشور و ملت خود همیشه وفادار هستند و پیروزی ما از وقتی آغاز شد که رژیم پهلوی دست به کشتار مردم زد و نمی‌دانست این ملت در هر برهه از تاریخ به هم پیوسته‌اند و امروز هم همان قدرت آمریکایی، دشمن انقلاب و ملت و نظام ما است اما ملت ما دشمن را شناخته و در برابرش با اقتدار ایستاده است.

منصوری به نقش امام خمینی (ره) در رهبری انقلاب اشاره و عنوان کرد: امام خمینی (ره) پیروزی را در گرو وحدت و اتحاد همه مردم عنوان کرد و ارتش هم به اطاعت از رهبری به مردم پیوست و قدرت پوشالی شاه که بسته به آمریکا بود از دستش رفت و انقلاب به پیروزی رسید.

فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب دریایی سیرجان افزود: امروز هم همه نیروهای مسلح تحت امر رهبری و فرمانده کل قوا هستند و قدرت دفاعی امروز ما در گرو پیشرفت‌های نظامی و انسجام و همبستگی همه نیروها و تحت امر فرمانده کل قوا رهبری است و این مطلب را دشمنان ما هم می‌دانند و جنجال آمریکا به‌خاطر ترس از قدرت نظام اسلامی در منطقه است.

وی به برنامه‌های دهه فجر در این مرکز نظامی اشاره کرد و گفت: زنگ انقلاب در مدارس  گلباران قبور شهدا، دیدار با خانواده شهد، محفل انس با قرآن کریم، عیادت از بیماران، دیدار با جانبازان انقلاب و برگزاری صبحگاه مشترک و مسابقات ورزشی از جمله مراسم گرامیداشت انقلاب در مرکز آمادگاه ناوگان جنوب است.

منصوری از همکاری این مرکز نظامی با مردم در ارائه امکانات مانند بیمارستان و یا استخر شنا و فروشگاه‌های وابسته خبر داد و افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی ما با دو اتاق عمل بسیار مجهز اماده خدمت‌رسانی به عموم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.