×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
جامعه ورزش، حضور پررنگی در انتخابات خواهد داشت/ تاکید زوج ورزشکار سیرجانی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش “سیرجان خبر” کم کم به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم و تب و تاب انتخابات هر روز بیش تر از روز گذشته مشهود می شود،۹روز مانده به روز سرنوشت ساز ملت ایران، روزی که قرار است علاوه بر انتخاب فردی اصلح و شایسته بر مسند ریاست جمهوری نشان دهیم که مردم ایران همچنان پایبند نظام جمهوری اسلامی هستند.

از آنجا که به روز انتخابات نزدیک می شویم سراغ زوج ورزشکار سیرجانی رفتیم تا از نگاه آن ها به انتخاب بنگریم.

خانم نغمه اسلام زاده و علی اصغر داوری زوج ورزشکارسیرجانی که درمسابقات جهانی سال ۲۰۱۹ مقام اول و دوم کونگ فو را کسب کرده اند بر لزوم حضور اقشار مختلف مردم به ویژه ورزشکاران در انتخابات پیش رو تاکید می کنند.

نغمه اسلام زاده دارنده مدال طلا مسابقات جهانی کونگ فو در سال ۲۰۱۹ در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی است جوانان این مرز و بوم همواره در تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی حضور داشتند و در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلامی خواهند زد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اهداف گام دوم انقلاب اظهار کرد :جامعه ورزش و جوانان شهرستان سیرجان پای صندوق های رای حاضر خواهند شد چرا که این حضور نشان از پشتیبانی از کشور و ولایت فقیه دارد و این قشر نقش بسزایی می توانند در زمینه های مختلف اجتماعی به خصوص انتخابات داشته باشند.

دارنده مدال طلا مسابقات جهانی کونگ فو به ویژگی های رئیس جمهور خوب اشاره و بیان کرد: یک رئیس جمهور مطلوب باید عدالتخواه و ضدفساد بوده، مدیریت و کفایت لازم را داشته و دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد.

نغمه اسلازاده خاطر نشان کرد:اگر کسی در انتخابات حاضر نشود، نمی‌تواند به مشکلات کشور نقد وارد کند، مردم باید پای صندوق‌های رأی بیایند و به فرد اصلح رأی بدهند.

 وی گفت: خوشبختانه جامعه ورزشی کشور آنقدر فرهیخته است که در انتخابات حضور پیدا کرده و سرنوشت کشور را خودشان تعیین کنند؛ مطمئن هستم پهلوانان این درک را دارند که برای سرفرازی میهن اسلامی مقابل دشمنان باید در انتخابات حضور پیدا کنند.

علی اصغر داوری دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کونگ فو بیان کرد: اولین معنای انتخابات تثبیت کننده اقتدار و امنیت کشورو شرکت در انتخابات تکلیف دینی و ملی است و همه اقشار جامعه که به عنوان یک ایرانی به استقلال و عدم وابستگی کشور اعتقاد دارند باید در انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: حضور پرشور آحاد مردم به خصوص ورزشکاران در انتخابات نه تنها به اقتدار کشور کمک می کند بلکه نقش اصلی در تعیین سرنوشت افراد و آینده نظام در مواجهه با مسایل مختلف را دارد.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کونگ فو اذعان کرد: مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی هر کدام اهمیت خاص خود را دارد، باید این انتخابات را قدر بدانیم  و شعور و بلوغ سیاسی و فرهنگی خود را بار دیگر با حضور گسترده در شعب اخذ رای نشان دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.