×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان سیرجان برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر”جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای روحانی سیرجان صبح روز یکشنبه در سالن جلسات شهید الله دادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرمانده سپاه سیرجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج و تیپ صاحب الزمان( عج) و روحانیون فعال شهرستان برگزار گردید، مقرر شد در ایام الله دهه فجر مراسم یادواره شهدای روحانی سیرجان با حضور سخنرانان و مداحان کشوری در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار گردد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیرجان با اشاره به مقام والای شهدای روحانی تصریح کرد: شهادت در کلام رهبر انقلاب اینگونه مطرح شده است که خاصیت طبیعى شهادت، ایجاد برکت و تداوم و گشایش در حرکت به سمت تعالى و کمال است.

اینکه خداوند متعال در قرآن شهید را زنده معرفى می کند و در عرف اسلامى و اصطلاح متشرعه به کشته‌ى راه خداشهید یعنى شاهد، ناظر و حاضر و به این معناست که خون شهید ضایع نخواهدشد؛ شخصیت شهید که تبلور همان آرمانهاى او و آرزوهاى اوست، از میان مردم رخت بر نخواهد بست؛ این خاصیت شهادت است. آن کسانى که این حقیقت را از بن دندان درک کرده‌اند و تصدیق کرده‌اند، براى آنها کشته شدن در راه خدا به هیچ وجه ضایعه به حساب نمى‌آید؛ بلکه یک افتخار است، یک اقبال بزرگ است؛ آن رامی خواهند، آن را ازخدا می طلبند؛ آن را مثل یک حاجت بزرگ، در ذکر و مناجاتِ خودشان با خدا مطرح میکنند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.